Σύνταξη: tourismtoday.gr
Υψηλή παραμένει η ταξιδιωτική ζήτηση, παρά τις ανησυχίες για την ύφεση. Το 57% σχεδιάζει διακοπές στο εξωτερικό τους επόμενους 12 μήνες και το 86% έχει στα άμεσα σχέδια του, ένα ταξίδι εσωτερικού.
Αυτό διαπιστώνεται από τα δεδομένα έρευνας της GWI Travel, σε 10 βασικές ταξιδιωτικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Σιγκαπούρης και της Κίνας.
Οι ταξιδιώτες είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί μετά την πανδημία
- Το 38% αναφέρει ότι η δυνατότητα ακύρωσης ή εκ νέου κράτηση είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή του επόμενου ταξιδιού.
- Το 36% που δίνει μεγαλύτερη προσοχή στα πρότυπα υγιεινής.
Ωστόσο, η κρίση του κόστους ζωής και οι ανησυχίες για μια επερχόμενη ύφεση επηρεάζουν τη στάση απέναντι στα ταξίδια.
Τα στοιχεία του Ιουλίου 2022 να δείχνουν ότι το 36% των καταναλωτών έχει επίγνωση των τιμών όταν πρόκειται για έξοδα ταξιδιού.
«Τα δεδομένα καταδεικνύουν πραγματικά ότι, ενώ επιθυμούμε να επιστρέψουμε στα τακτικά ταξίδια, οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι διστακτικοί, δήλωσε ο Jason Mander, Διευθυντής Έρευνας της GWI Travel.
Οι επωνυμίες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη, να προσφέρουν ευελιξία και πάνω από όλα να επιδεικνύουν τη συνολική αξία και την εμπειρία που προσφέρουν».
Από πού αντλούν έμπνευση για τις διακοπές οι ταξιδιώτες
Τα δεδομένα από το GWI Travel δείχνουν επίσης ότι οι καταναλωτές θέλουν το καλύτερο δυνατό όφελος όταν κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους ιστότοποι κριτικής παίζουν αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας προγραμματισμού τους.
- Οι ταξιδιώτες αντλούν έμπνευση για τις διακοπές τους (πάνω από το ένα τέταρτο) μέσα από αυτά που γράφουν συνομήλικοι τους σε ταξιδιωτικά ιστολόγια καθώς και στους ιστότοπους σύγκρισης τιμών.
- Οι ταξιδιώτες Gen Z, είναι 44% πιο πιθανό από άλλες γενιές να επηρεαστούν στην απόφαση τους για το πού θα ταξιδέψουν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
- Οι ταξιδιώτες ανέφεραν ότι επισκέφθηκαν οικογένεια, συγγενείς ή φίλους (53%) και μια παραλία/ακτή (51%) μεταξύ των προτιμώμενων τύπων διακοπών τους.
Σχέση ποιότητας-τιμής
Όλες οι γενιές θέλουν να ταξιδέψουν ξανά, αλλά έχουν διαφορετικές απόψεις για το πώς θέλουν να το κάνουν.
- Η τιμή και η σχέση ποιότητας-τιμής είναι τα πιο σημαντικά κριτήρια για τους Baby Boomers (57%).
- Οι Millennials είναι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν μια ακριβή τιμή για πτήσεις ή καταλύματα που θα βελτιώνουν την εμπειρία τους.
Είναι επίσης πολύ πιο πιθανό να ταξιδέψουν διεθνώς, με το 64% να είναι αποφασισμένο να ταξιδέψει εκτός των ΗΠΑ.