Σύνταξη tourismtoday.gr

Η Trivago ανακοίνωσε και πάλι οικονομικές ζημίες για το τρίτο τρίμηνο του 2024, λόγω μιας επιβάρυνση απομείωσης, όπως αναφέρει.

  • Η εταιρεία μετα-αναζήτησης φιλοξενίας ανέφερε συνολικά έσοδα ύψους 146,1 εκατ. ευρώ το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, σημειώνοντας πτώση 7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023, και καθαρές ζημίες ύψους 15,4 εκατ. ευρώ.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 13,6 εκατ. ευρώ το τρίμηνο, το οποίο, σύμφωνα με την εταιρεία, την φέρνει πιο κοντά στην πρόβλεψή της για το σύνολο του έτους για breakeven για το προσαρμοσμένο EBITDA.
  • Η διαφημιστική δαπάνη κατά το τρίμηνο ανήλθε σε 108,4 εκατ. ευρώ, μειωμένη κατά 7,9 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

«Παρά την πτώση, συνεχίσαμε να παρατηρούμε θετικές εξελίξεις στα έσοδα από τα επώνυμα κανάλια κίνησης, καθώς συνεχίζουμε τον στόχο μας για την επιστροφή σε ετήσια αύξηση της ανώτατης γραμμής», ανέφερε στην ανακοίνωση του 3ου τριμήνου.

Επιβάρυνση απομείωσης 30 εκατ. ευρώ

Οπως υπογραμμίζει η καθαρή ζημία προήλθε κυρίως ως αποτέλεσμα μιας επιβάρυνσης απομείωσης ύψους 30 εκατ. ευρώ σε σχέση με την «ετήσια ανάλυση απομείωσης της αξίας των άυλων περιουσιακών στοιχείων με αόριστη διάρκεια ζωής» και οφειλόταν εν μέρει στην αδυναμία στο μάρκετινγκ επιδόσεων που οδήγησε σε πτώση των εσόδων. Η Trivago επικαλέστηκε παράλληλα και τη γενική οικονομική αβεβαιότητα.

Οι προβλέψεις για το 2025

Η εταιρεία δήλωσε ότι παραμένει αισιόδοξη ότι μπορεί να επιστρέψει σε αύξηση της ανώτατης γραμμής πωλήσεων σε ετήσια βάση κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, εν μέρει μέσω πειθαρχημένων επενδυτικών αποφάσεων μάρκετινγκ.

Τονίζει επίσης, πως βλέπει περιθώρια για την κλιμάκωση των προσπαθειών μάρκετινγκ των εμπορικών σημάτων της για την αύξηση των μελλοντικών εσόδων.
Προβλέπει ενίσχυση των εσόδων σε ετήσια βάση το 2025 και «διψήφια» αύξηση των εσόδων μεσοπρόθεσμα.