Ο δρόμος προς τη Wall Street φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολος για την Airbnb, που υπέστη σημαντικές απώλειες το τελευταίο τρίμηνο του 2019. Πριν από τις επιπτώσεις της τρέχουσας παγκόσμιας κρίσης του κορωνοϊού, σχεδόν διπλασίασε τις απώλειες της κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2019 σε 276,4 εκατ. δολάρια προ τόκων έναντι 143,7 εκατ. δολαρίων ετησίως. Η εταιρεία είχε ήδη καταγράψει καθαρή ζημιά 322 εκατ. δολαρίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2019, ενώ είχε κέρδη 200 εκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο έτος.
Ο κύκλος εργασιών του ομίλου αυξήθηκε κατά 32% και έφτασε τα 1,1 δις δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2019. Η Airbnb διαθέτει ένα άνετο μαξιλάρι με περισσότερα από 2 δις έχοντας αρκετό περιθώριο για να αντιμετωπίσει το γεγονός. Το αποθεματικό αυτό θα πρέπει επίσης να είναι χρήσιμο για την πλατφόρμα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Προς αναβολή της δημόσιας εγγραφής

Οι σημαντικές απώλειες της Airbnb οφείλονται κυρίως στα μεγάλα έξοδα μάρκετινγκ που πραγματοποιήθηκαν για την προσέλκυση νέων πελατών. Η πλατφόρμα στοχεύει στην υποδοχή ενός δισεκατομμυρίου ταξιδιωτών ετησίως μέχρι το 2028. Αν και η Airbnb κατάφερε να είναι κερδοφόρα σε βάση EBITDA, για δύο συνεχή έτη, το 2017 και το 2018, αυτό δεν συμβαίνει το 2019. Κι αυτό στέλνει ένα κακό μήνυμα στους επενδυτές.
Σκιά στην εικόνα της Airbnb κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, θα είναι και η κρίση
του Covid-19.