thessaloniki2902Με το βραβείο της “καλύτερης δημιουργίας” ολοκληρώθηκε η εκθεσιακή παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην 29η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA 2013. Στο περίπτερο, που διακρίθηκε ως το καλύτερο σχεδιαστικά σε όλη τη διοργάνωση, παρουσιαστήκαν οι θεματικές μορφές τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας και φιλοξενηθήκαν εκδηλώσεις περιοχών της Π.Κ.Μ. και παρουσιάσεις τοπικών προϊόντων.

“Με άξονα το νέο και ολοκληρωμένο σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που παρουσιάσαμε ήδη από τον Οκτώβριο, είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις και να ανταποκριθούμε επάξια στις απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς μέσα από εξωστρεφείς και στοχευμένες επικοινωνιακές πρακτικές, οι οποίες καλύπτουν τις πλέον σύγχρονες κυρίαρχες τουριστικές τάσεις. Αναδεικνύουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η Περιφέρειά μας, εστιάζοντας στο μοντέλο προώθησης του δωδεκάμηνου τουρισμού, που ξεπερνά τα όρια του στερεότυπου «ήλιος και θάλασσα» και στοχεύει στην προβολή όλων των περιφερειακών μας ενοτήτων μέσα από εναλλακτικές μορφές τουρισμού για όλο το χρόνο”, δήλωσε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.

Το εκθεσιακό περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην 29η Philoxenia 2013 επισκέφθηκαν την ημέρα των εγκαινίων της έκθεσης η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης Θεόδωρος Καράογλου και ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας, ενώ συνεχής ήταν η παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη της Π.Ε. Χαλκιδικής, αρμόδιου για θέματα τουρισμού στην Π.Κ.Μ. Γιάννη Γιώργου και της Αντιπεριφερειάρχη της Π.Ε. Πιερίας και αρμόδιας στον τομέα παιδείας, πολιτισμού και αθλητισμού στην Π.Κ.Μ., Σοφίας Μαυρίδου. Το περίπτερο επισκέφθηκαν επίσης όλοι οι Αντιπεριφερειάρχες των Περιφερειακών Ενοτήτων της Κεντρικής Μακεδονίας και πολλοί Δήμαρχοι της Κεντρικής Μακεδονίας.

Κατά τη διάρκεια της 29ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού PHILOXENIA 2013 πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις εργασίας με Προέδρους Ενώσεων Ξενοδόχων, εκπροσώπων ξένων αποστολών, δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων και άλλων επαγγελματιών του τουρισμού. Ιδιαίτερη επιτυχία είχαν οι εκδηλώσεις γευσιγνωσίας και περιποίησης σώματος με τοπικά προϊόντα, τις οποίες διοργάνωσαν οι Περιφερειακές Ενότητες της Π.Κ.Μ., που προσέλκυσαν το ενδιαφέρον πλήθους επισκεπτών.

Αξίζει να σημειωθεί η θετική εντύπωση που προκάλεσαν τα νέα θεματικά έντυπα τουριστικής προβολής, ο σχεδιασμός και το περιεχόμενο των οποίων προσανατολίζονται όχι πλέον σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα ξεχωριστά, αλλά στη συνολική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως ιδανικού τουριστικού προορισμού.