Σύνταξη: tourismtoday.gr
Εκτός από τους διαχειριστές καναλιών, οι μηχανές online κρατήσεων ή πρόσθετα άμεσης κράτησης είναι από τα καλύτερα εργαλεία σε ξενοδοχεία.
Οι εφαρμογές του είδους μειώνουν περαιτέρω την εξάρτηση από τα OTA, σύμφωνα με την SiteMinder.
Αυτή η δυνατότητα, επιτρέπει στους ξενοδόχους κρατήσεις χωρίς προμήθεια μέσω του ιστότοπου τους και των λογαριασμών social media, όπως το Facebook.
Έχουν σχεδιαστεί για να συμπληρώνουν και να βελτιώνουν τον τρόπο με τον οποίο προσελκύουν, εξυπηρετούν και κερδίζουν αξία τα ξενοδοχεία από τους πελάτες.
Γιατί είναι ισχυρές οι μηχανές online κρατήσεων σε ξενοδοχεία
- Βοηθούν στον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνονται τα καταλύματα στις προσδοκίες των επισκεπτών (που χάνουν πλέον την εμπιστοσύνη τους στους OTA)
- Αυξάνουν τα ποσοστά μετατροπών και την παρακολούθηση
- Ενεργοποιούν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα
- Επιτρέπουν την πρόσθετη ενσωμάτωση τεχνολογίας εύκολα
- Βελτιώνουν τις πληροφορίες με σύγκριση τιμών
- Βελτιώνουν την επικοινωνία με chatbots
- Δημιουργούν ισχυρά προγράμματα αφοσίωσης
Ορατές και μη ορατές εφαρμογές
- Οι ορατές εφαρμογές είναι εκείνες με τις οποίες ο επισκέπτης θα αλληλεπιδράσει άμεσα, όπως ένα chatbot ή ένα εργαλείο σύγκρισης τιμών.
- Από την άλλη πλευρά, οι μη ορατές εφαρμογές δεν φαίνονται στους επισκέπτες και εστιάζουν περισσότερο στη απόδοση ρου ξενοδοχείου, όπως η παρακολούθηση μετατροπών και τα προγράμματα μάρκετινγκ.
Το πιο σημαντικό είναι ότι τα ξενοδοχεία θα μπορούν να προσφέρουν στους ταξιδιώτες αποκλειστικά κίνητρα, έξτρα, αυξήσεις πωλήσεων και πακέτα για να τους κερδίσουν.
Το να μπορούν οι ξενοδόχοι να ελέγχουν πώς εξελίσσεται η σχέση με τους επισκέπτες τους είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή σε ποιοτικές εμπειρίες, τα μακροπρόθεσμα έσμα και την επίτευξη επιχειρηματικής επιτυχίας.
Με ένα πρόσθετο online κρατήσεων τα ακίνητα φιλοξενίας θα παραμείνουν σε επαφή με τους πελάτες από την αρχή μέχρι το τέλος, χρησιμοποιώντας εξατομικευμένες επικοινωνίες που ενεργοποιούνται μέσω email πριν από τη διαμονή, email μετά τη διαμονή και αυτόματα ενεργοποιημένες κριτικές του TripAdvisor.
Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη
Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να ξεπεράσει μια εξαιρετική εμπειρία επισκέπτη κατά την κράτηση. Πολλά πρόσθετα κρατήσεων ξενοδοχείων βοηθούν με:
- Εύκολες κρατήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου: Ο κόσμος των ταξιδιών είναι κινητός – κυριολεκτικά. Περισσότεροι από ποτέ κάνουν κράτηση για την επόμενη διαμονή τους μέσω των κινητών τηλεφώνων ή του tablet τους.
- Ορισμένες προσθήκες κρατήσεων μπορούν να βοηθήσουν στην εξομάλυνση της εμπειρίας του επισκέπτη στο κινητό.
- Προηγμένα ημερολόγια κρατήσεων: Τα ευέλικτα ημερολόγια που επιτρέπουν στους επισκέπτες να κλείσουν όσα δωμάτια χρειάζονται σε μία μόνο κράτηση μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο αν ένας επισκέπτης θα ολοκληρώσει την κράτηση του ή θα αποχωρήσει απογοητευμένος.
- Αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις και επικοινωνίες επισκεπτών: Οι καλύτερες εμπειρίες κράτησης είναι εκείνες όπου οι επισκέπτες γνωρίζουν τι πρέπει να ξέρουν όταν πρέπει να το μάθουν και νιώθουν ότι τους εξυπηρετούν σε όλα τα σημεία επαφής –είτε πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά τη διαμονή τους.
Μεγιστοποιημένες ευκαιρίες εσόδων
Οι ευκαιρίες για upsells και cross-sells δεν σταματούν στο κουμπί “book” ή τουλάχιστον, δεν θα έπρεπε. Με τα πρόσθετα κράτησης διασφαλίζεται:
- Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την αύξηση των εσόδων από τις κρατήσεις δωματίων σε ξενοδοχεία.
Είτε βοηθούν στην επικοινωνία είτε απλοποιούν τη διαδικασία κράτησης, αποκτούνται απευθείας κρατήσεις από αυτά μέσω της μηχανής κρατήσεων και των προσθηκών. - Προαιρετικά πρόσθετα και ειδικές προσφορές: Η επιλογή του τόπου διαμονής είναι μια μεγάλη απόφαση για τους επισκέπτες και η είσοδος στη διαδικασία κράτησης δεν σημαίνει ότι έχουν πουληθεί πλήρως.
- Τα καλύτερα πρόσθετα μηχανών κρατήσεων επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να γλυκαίνουν τη συμφωνία με προσαρμοσμένες ειδικές προσφορές και προαιρετικά πρόσθετα, δημιουργώντας περισσότερα έσοδα και βοηθώντας στην εξασφάλιση αυτής της τελικής κράτησης.
- Απλή επεξεργασία πληρωμής: Πολύ συχνά, μια κράτηση βρίσκεται στο τελευταίο εμπόδιο, την πληρωμή.
Χωρίς ασφαλή και απλή επεξεργασία πληρωμής στο τέλος της κράτησης, ένας επισκέπτης μπορεί να αλλάξει γνώμη και να μείνει αλλού.
Μια από τις καλύτερες πληροφορίες που μπορεί να προσφέρει μια προσθήκη κρατήσεων είναι απλώς το σημείο που οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τη διαδικασία. Εάν η μηχανή κρατήσεών σας δεν σας λέει πόσο χρόνο χρειάζεται κάποιος για να κλείσει ένα δωμάτιο, ποιες σελίδες τον κάνουν να κάνει κλικ μακριά (ή να κλείσει εντελώς τη διαδικασία) και να χωρίσει αυτές τις πληροφορίες ανά συσκευή, τότε μπορεί να χάσετε πολύτιμες, χρήσιμες πληροφορίες .