Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Γερμανία συνεχίζει να υστερεί σε low cost αερομεταφορείς, σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως δείχνει το νέο Low Cost Monitor από το Γερμανικό Αεροδιαστημικό Κέντρο (DLR).

Ενώ καταγράφηκε ανάπτυξη 2% σε ολόκληρη την Ευρώπη το καλοκαίρι σε σύγκριση με το 2019, η γερμανική αγορά εξακολουθούσε να μην μπορεί να φτάσει επίπεδα πριν από την πανδημίαΑυτό οφείλεται στους υψηλότερους φόρους και τέλη καθώς και μείωση της προσφοράς εντός της χώρας.

Το DLR εξετάζει τις εξελίξεις στην αγορά πτήσεων χαμηλού κόστους δύο φορές το χρόνο. Αυτή τη φορά συγκρίνει τα στοιχεία μιας εβδομάδας τον Ιούλιο του 2024 με το προηγούμενο έτος και το έτος πριν από τον κορωνοϊό το 2019.

Η προσφορά χαμηλού κόστους στη Γερμανία αυξήθηκε 6% σε σύγκριση με το 2023 σε 4.260 απογειώσεις και 760 δρομολόγια. Ωστόσο, αυτά τα στοιχεία καταγράφουν πτώση πάνω  από 30%, σε σχέση με το επίπεδο του 2019.

Ενώ οι πτήσεις χαμηλού κόστους αντιπροσωπεύουν πλέον λιγότερο από το 30% της συνολικής γερμανικής αεροπορικής κίνησης, το ποσοστό σε ολόκληρη την Ευρώπη ξεπερνά το 35% και ως εκ τούτου, είναι υψηλότερο από ό,τι το 2019.

Η Eurowings είναι μακράν ο ηγέτης της αγοράς

Το περασμένο καλοκαίρι, η γερμανική χαμηλού κόστους Eurowings κυριαρχήθηκε στις 14 αεροπορικές εταιρείες με πτήσεις σε 45 χώρες προορισμού, την εβδομάδα αναφοράς.

  • Η Ισπανία και η Ιταλία ήταν οι πιο συχνοί προορισμοί του γερμανικού αερομεταφορέα.
  • Τέσσερις αεροπορικές εταιρείες κυριάρχησαν στην αγορά και μαζί κάλυψαν πάνω από το 91% της προσφοράς.
  • Η Eurowings προσέφερε 2.100 απογειώσεις την εβδομάδα, ακολουθούμενη από τη Ryanair με 1.170 απογειώσεις.

Σύμφωνα με το DLR, οι low cost μεταφορές στο εσωτερικό της Γερμανίας έχουν χάσει την ιδιαίτερη σημασία τους.
Ενώ για μεγάλο χρονικό διάστημα η χώρα πρωτπορούσε σε ολόκληρη την Ευρώπη, τώρα βρίσκεται πίσω από την Ισπανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο στην τέταρτη θέση.