Οι Millennials, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά ταξιδιωτών, βασίζονται στους τουριστικούς πράκτορες για την κράτηση των αποδράσεων τους παρά σε μηχανές όπως η Booking.com, η Priceline και άλλες.

Αν και φαίνεται απίστευτο, είναι αληθινό και το αποκαλύπτουν στοιχεία της έκθεσης Travel Intelligence, σχετικά με το Πορτρέτο Αμερικανών Ταξιδιωτών 2019-2020.
Οι Millennials αναζητούν την ανθρώπινη αλληλεπίδραση για βοήθεια στον προγραμματισμό των ταξιδιών τους, περισσότερο και από τους Baby Boomers, για τους οποίους η χρήση του διαδικτύου δεν είναι το πιο απλό πράγμα.
Αιτία για αυτό φαίνεται να είναι η επιθυμία των Millennials για βιωματικά ταξίδια, τα οποία πιστεύουν ότι θα προγραμματίσουν καλύτερα οι ταξιδιωτικοί πράκτορες.

Ποιοι θα χρησιμοποιήσουν τουριστικό πράκτορα για τα ταξίδια μέσα στα επόμενα δύο χρόνια

  • Το 24% των Millennials
  • Το 16% των Baby Boomers
  • Το 15% των Gen-Xers

Η ασφάλεια στον προορισμό

Η ανησυχία για την ασφάλεια μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εμπόδιο στην επιλογή ενός προορισμού και για τους Millennials.

  • Το 85% έλαβε σοβαρά τον παράγοντα ασφάλεια στην επιλογή προορισμού, φέτος. Ένα ποσοστό αυξημένο κατά έξι μονάδες από 79% που ήταν το 2018.

Ωστόσο, τα ταξίδια έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά ανθεκτικά με τους επισκέπτες να επιστρέφουν γρήγορα μετά από ένα αρνητικό συμβάν ή φυσική καταστροφή.