Πάνω από το 67% των νέων ξενοδοχείων στη Μέση Ανατολή ανοίγει καθυστερημένα λόγω κακής επικοινωνίας και πιέσεων χρόνου.
Αυτό αποκαλύπτει η έρευνα “Pre-opening” της παγκόσμιας εταιρείας παροχής συμβουλών για ακίνητα και κατασκευές Drees & Sommer.
Οι καθυστερήσεις παράδοσης ξενοδοχείων δεν έχουν μόνο  σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση τους, αλλά επηρεάζουν και την αναμενόμενη κερδοφορία του πρώτου έτους λειτουργίας.

Οι κύριες αιτίες καθυστέρησης

Σύμφωνα με την έρευνα “Pre-opening” του ξενοδοχείου, τρεις είναι οι κύριες αιτίες για την καθυστέρηση της παράδοσης από έναν ανάδοχο σε έναν ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου.

  • Η έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ των ενδιαφερομένων.
  • Καθυστερήσεις παράδοσης από τρίτους συμβαλλόμενους.
  • Καθυστερήσεις υπεργολάβων.

Με το Ντουμπάι να προσελκύει 20 εκατομμύρια επισκέπτες έως το 2020 και οι επισκέπτες στη Μέση Ανατολή να υπερβαίνουν τα 64 εκατομμύρια το 2018, οι δυνατότητες μεγιστοποίησης των κερδών δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερες για τον ξενοδοχειακό κλάδο.

Η έρευνα πέρα από τις κύριες προκλήσεις, προτείνει λύσεις με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση σε πέντε κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών για έπιπλα, εξοπλισμό και εξοπλισμό, σταδιακή προσέλκυση ξενοδοχείων, έξοδα λειτουργίας, προμήθειες και εξοπλισμό.