Ένα νέο ισχυρό όπλο στη φαρέτρα παροχών αλλά και εργαλείο επαύξησης των εσόδων, των ξενοδοχείων φέρνει στην Ελλάδα η HIT Α.Ε. με το νέο προιόν manet.

Το manet είναι ένα προσωποποιημένο smartphone που παρέχει στον ξενοδόχο τη δυνατότητα ύπαρξης, ενός μόνιμου διαύλου επικοινωνίας , την προβολή σε πραγματικό χρόνο προσφορών (last minute, happy hour κ.α.) είτε της μονάδος ή και τρίτων που συνεργάζονται με το ξενοδοχείο.

Προσφέρει μεταξύ άλλων, στον επισκέπτη απεριόριστο χρόνο ομιλίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό και απεριόριστη πρόσβαση σε περιβάλλον 4G internet.

Ταυτόχρονα, με την ευέλικτη και φιλική πλατφόρμα έτοιμων εφαρμογών, που διαθέτει το εν λόγω smartphone, δύναται να επιτευχθεί αμφίδρομη διασύνδεση (interface) με το PMS του ξενοδοχείου, με αποτέλεσμα πλήθος ξενοδοχειακών υπηρεσιών να γίνονται προσβάσιμες στους πελάτες της μονάδας.

Τέλος, προσφέρεται και η άμεση δυνατότητα εξαγωγής χρήσιμων στατιστικών στοιχείων μέσω των δεδομένων που συγκεντρώνονται.

Σύμφωνα με έρευνα ποιότητας της Manet Mobile Solutions Srl, η χρήση του προϊόντος manet αυξάνει, σε ποσοστό 9% κατ’ ελάχιστον τις κρατήσεις στα services του ξενοδοχείου, κατά 17% τις θετικές κριτικές σε TripAdvisor και λοιπά Social Media και δημιουργεί 36% περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες. Επίσης διαπιστώνεται ότι ο μέσος χρόνος χρήσης της υπηρεσίας από τον επισκέπτη ανέρχεται στα 92’ λεπτά σε καθημερινή βάση.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της HIT, Γιάννης Μυτιληναίος δήλωσε με τη σειρά του για το manet ότι η νέα υπηρεσία web dashboard του εργαλείου επιτρέπει την προώθηση των εσωτερικών υπηρεσιών, τον συντονισμό εμπορικών συνεργασιών, την τήρηση της επαφής με τους πελάτες σε κάθε στιγμή της παραμονής τους στο ξενοδοχείο καθώς τη γνωριμία με τις συνήθειές και τα ενδιαφέροντά τους.

Η διάθεση του προϊόντος manet στην ελληνική αγορά, ξεκινά από αύριο από την HIT, τον επίσημο αντιπρόσωπο της φερώνυμης εταιρείας Manet Mobile Solutions Srl σε Ελλάδα και Κύπρο.