Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Radisson Hotel Group έχει προσδιορίσει τη Δυτική και την Κεντρική Αφρική ως βασικές αγορές στη στρατηγική ανάπτυξης του.
Θα αυξήσει το χαρτοφυλάκιο των 25 ξενοδοχείων του σε λειτουργία και υπό ανάπτυξη.
Με την ισχυρή στρατηγική επέκτασης του, ο Όμιλος βρίσκεται σε καλό δρόμο να εδραιώσει την ηγετική του θέση με 50 ξενοδοχεία έως το 2025.

Δυτική και Κεντρική Αφρική στρατηγική περιοχή επέκτασης του Radisson Hotel Group

Παρά την πανδημία, η Δυτική και Κεντρική Αφρική παραμένει στρατηγική περιοχή για την επέκταση του Radisson Hotel Group.

Το 2020, ο Όμιλος μπόρεσε να αυξήσει την παρουσία του στη Δυτική και Κεντρική Αφρική με τρεις νέες υπογραφές ξενοδοχείων. Μία κίνηση που πρόσθεσε πάνω από 625 δωμάτια.
Ενίσχυσε περαιτέρω την παρουσία του σε βασικές αγορές όπως η Νιγηρία και το Μάλι. Παράλληλα, εισήλθε σε μια νέα αγορά της Δυτικής Αφρικής, τη Γκάνα.

Ξενοδοχεία, θέρετρα, διαμερίσματα με εξυπηρέτηση και έργα μικτής χρήσης

“Εντοπίσαμε έξι χώρες για ανάπτυξη στη Δυτική και Κεντρική Αφρική, δήλωσε ο Erwan Garnier Ανώτερος Διευθυντής Ανάπτυξης, Αφρικής στο Radisson Hotel Group.
Αφορούν ανάπτυξη σε κλίμακα πόλεων στις βασικές αφρικανικές πρωτεύουσες, οικονομικούς κόμβους και προορισμούς θερέτρου.

Η αναπτυξιακή μας στρατηγική για τη Δυτική και την Κεντρική Αφρική, επικεντρώνεται σε ξενοδοχεία, θέρετρα και διαμερίσματα με εξυπηρέτηση και έργα μικτής χρήσης.

Αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η προσέγγιση μας με επίκεντρο τον ιδιοκτήτη, το χαμηλότερο κόστος ανάπτυξης και πρόσβαση σε λύσεις ανάπτυξης.
Καθώς και τις προσαρμοστικές λύσεις για την κάλυψη των τοπικών αναγκών. Από μικρές προσφορές, μεσαίας κλίμακας έως πολυτελή, εξυπηρετούμενα διαμερίσματα”.