Με σύγχρονα μέσα επικοινωνιακής στρατηγικής και στοχευμένα εργαλεία προωθείται η νέα τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Το Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής 2020 που ψηφίστηκε χθες από το Περιφερειακό Συμβούλιο έχει στο επίκεντρο του την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής.

“Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού Νίκος Κοροβέσης έχει σχεδιάσει νέες δράσεις για την περαιτέρω επέκταση του αποτυπώματος αναγνωρισιμότητας της περιοχής στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως επίσης τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου και όχι μόνο.
Οι δράσεις θα εμπλουτίζονται στη διάρκεια του έτους. Θα προσαρμόζονται κάθε φορά στις ανάγκες των εμπλεκόμενων με τον τουριστικό κλάδο, αλλά και τις εξελίξεις στο εσωτερικό και διεθνές περιβάλλον”.

Οι άξονες τουριστικής προβολής της Δυτικής Ελλάδας

  • Στόχος είναι όλες οι κύριες αγορές διεθνών αφίξεων στο αεροδρόμιο Άραξου (Ρωσία, Γερμανία, Γαλλία, Πολωνία, Ιταλία, Ισραήλ, κ.α.).
  • Έμφαση σε εσωτερική αγορά και Βαλκανική αγορά -πάγιο αίτημα και των τοπικών φορέων τουρισμού- προκειμένου η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να επωφεληθεί τουριστικά από την ολοκλήρωση των κύριων εθνικών οδικών αξόνων, της Ολυμπίας και Ιονίας Οδού.
  • Ενσωμάτωση στην τουριστική προβολή των τοπικών προϊόντων Π.Ο.Π και Π.Γ.Ε μέσω της συμμετοχής σε εκθέσεις και εκδηλώσεις σημαντικών εταιρειών παραγωγής αντίστοιχων προϊόντων.
  • Χρήση καινοτόμων εφαρμογών είναι μεταξύ των μεθόδων που υιοθετούνται και προς την κατεύθυνση σχεδιάζεται η φωτογραμμετρική αποτύπωση και η δημιουργία αρχείου εικονικής περιήγησης 360ᵒ μοιρών (360ᵒ VirtualTour) σημαντικών θρησκευτικών/ πολιτιστικών μνημείων, όπως επίσης περιοχών υψηλής περιβαλλοντικής σημασίας για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας τα οποία θα ενταχθούν στο υπάρχον υλικό εικονικής πραγματικότητας, δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη εργαλειοθήκη του συγκεκριμένου πεδίου τουριστικής προβολής.