Τα νέα ανοίγματα αργότερα φέτος των The Chania Hotel Crete Vignette Collection και Kimpton La Mer Crete, θα ενισχύσουν το κορυφαίο αποτύπωμα luxury και lifestyle της IHG στην Ευρώπη  

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Την υπογραφή δύο ακινήτων στο νησί της Κρήτης σε Ελλάδα το The Chania Hotel Crete Vignette Collection και Kimpton La Mer Crete, ανακοίνωσε η IHG Hotels & Resorts (IHG).

Και τα δύο ξενοδοχεία, που ανήκουν στον Όμιλο Γελασάκη, σηματοδοτούν τα ντεμπούτα τους στη χώρα μας και αναμένεται να ανοίξουν το 2025 και το 2026 αντίστοιχα.

Με τις τελευταίες προσθήκες πλέον τρεις επωνυμίες IHG θα αντιπροσωπεύονται στην  Κρήτη, ακολουθώντας το InterContinental Crete που άνοιξε το 2024.

Chania Hotel Crete, Vignette Collection

Φωλιασμένο στο κέντρο της πόλης των Χανίων, κοντά στο λιμάνι και την αγορά, το The Chania Hotel Crete, Vignette Collection θα προσφέρει μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες μαζί με τη δέσμευση για πιο υπεύθυνα ταξίδια.

Με 39 δωμάτια, πολλές επιλογές φαγητού και ποτών, συμπεριλαμβανομένου ενός μπαρ στον τελευταίο όροφο και ενός a la carte εστιατόριο, οι επισκέπτες θα απολαύσουν επίσης τη χρήση ενός κέντρου ευεξίας, με θερμαινόμενη μικρή πισίνα στον τελευταίο όροφο.
Το ξενοδοχείο δέχεται τώρα κρατήσεις για αφίξεις στις ή μετά τις 17 Ιουλίου 2025.

Kimpton La Mer Crete

Το Kimpton La Mer Crete, που βρίσκεται στην παραλία, στα μισά του δρόμου μεταξύ των γραφικών Χανίων και του ιστορικού Ρεθύμνου, είναι έτοιμο να προσφέρει μια παγκοσμίου φήμης εμπειρία πολυτελούς παραθαλάσσιου θερέτρου.

Μόλις 20 λεπτά από το αεροδρόμιο των Χανίων, το ξενοδοχείο θα διαθέτει 76 δωμάτια, δύο ξεχωριστές προσφορές εστιατορίων και ένα υπερσύγχρονο κέντρο σπα, με παραθαλάσσια εσωτερική πισίνα.

Οι επισκέπτες θα έχουν επίσης άμεση πρόσβαση στη γραφική παραλία της Γεωργιούπολης, με θέα στον Κόλπο των Χανίων.

Τα Χανιά αναδεικνύονται ως ένας από τους πιο περιζήτητους ελληνικούς προορισμούς

Οπως τονίζει ο Willemijn Geels, αντιπρόεδρος ανάπτυξης σε Ευρώπη σε IHG Hotels & Resorts “είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε το ντεμπούτο μας δύο από τις μάρκες πολυτελείας και lifestyle μας στην Ελλάδα μαζί με τους νέους συνεργάτες μας στον Όμιλο Γελασάκη.

Τα Χανιά αναδεικνύονται ως ένας από τους πιο περιζήτητους ελληνικούς προορισμούς για ταξιδιώτες υψηλών προδιαγραφών και η προσθήκη των Vignette Collection και Kimpton στα υπάρχοντα ακίνητα InterContinental και στον αγωγό Six Senses Megalonisos στην Ελλάδα, θα εδραιώσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο πολυτέλειας και lifestyle στη χώρα.

Το χαρτοφυλάκιο πολυτέλειας και lifestyle μας έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, φθάνοντας πλέον συνολικά σε πάνω από 900 ανοιχτά ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, όλα τα οποία υποστηρίζονται από τα ισχυρά παγκόσμια επιχειρηματικά μας συστήματα.

Η συνεχής ανάπτυξή μας οφείλεται στην αυξανόμενη όρεξη των καταναλωτών για τις μάρκες μας σε βασικούς προορισμούς και στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη των ιδιοκτητών μας στην τεχνογνωσία και τη φήμη μας. Ανυπομονώ να επισκεφτώ και τις δύο ιδιοκτησίες και να καλωσορίσω τους επισκέπτες σε αυτήν την υπέροχη τοποθεσία.”

Από την πλευρά του ο Αντώνης Γελασάκης, διευθύνων σύμβουλος Travel & Hospitality Divisions, Gelasakis Group υπογράμμισε πώς “με τα αρχαία ερείπια, τον γαλάζιο ουρανό και την ατελείωτη ακτογραμμή, η Ελλάδα συνεχίζει να είναι κορυφαίος τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη, προσελκύοντας ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.

Ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την IHG Hotels & Resorts για να φέρουμε δύο από τις παγκοσμίου φήμης μάρκες τους στη χώρα και να προσφέρουμε στους επισκέπτες δύο διαφορετικές προσφορές πολυτέλειας και τρόπου ζωής.

Πιστεύουμε ότι η υπάρχουσα εμπειρία στην αγορά και η παγκόσμια επιχείρηση της IHG θα είναι ανεκτίμητης αξίας για να συμβάλουν στην αύξηση της απόδοσης και στην παροχή υψηλών αποδόσεων και στα δύο ακίνητα.”

Τι κάνει την Vignette Collection να ξεχωρίζει

Η Vignette Collection είναι το πρώτο brand συλλογής της IHG και αντιπροσωπεύει μια επιμέλεια ξεχωριστών ξενοδοχείων, επιδεικνύοντας την ποικιλομορφία και την ανακάλυψη.

Συνδυάζει την ατομική ταυτότητα κάθε καταλύματος με την υπόσχεση της μάρκας «Ένα μέσο για το καλό» και τις αξέχαστες εμπειρίες.
Καμία διαμονή δεν είναι ίδια σε κανένα ξενοδοχείο της Vignette Collection σε όλο τον κόσμο, επιτρέποντας στους επισκέπτες να βιώσουν τη μοναδική ιστορία κάθε ξενοδοχείου.

Η επωνυμία έχει επιτύχει πάνω από το μισό του 10ετούς στόχου της -για άνοιγμα ή δρομολόγηση 100 ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο- μέσα σε μια περίοδο τριών ετών, με 20 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο ανοιχτά και άλλα 35 ξενοδοχεία σε ετοιμότητα.

Παράλληλα, παρέχει έναν συναρπαστικό τρόπο για τους ιδιοκτήτες ανεξάρτητων ξενοδοχείων να επωφεληθούν από την ισχυρή επιχειρηματική προσφορά της IHG και την παγκόσμια κλίμακα, ενώ επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν κράτηση για μοναδικές διαμονές με όλα τα οφέλη του προγράμματος IHG One Rewards.

Kimpton για lifestyle πολυτελείας

Η Kimpton ιδρύθηκε το 1981 από τον οραματιστή ξενοδόχο Bill Kimpton, που πρωτοστάτησε στην ιδέα των μοναδικών, διακριτικών, σχεδιαστικών ξενοδοχείων στις ΗΠΑ.

Εμπνευσμένος από τα ταξίδια του στην Ευρώπη, ο Bill Kimpton είδε μια ευκαιρία στις ΗΠΑ για μια εμπειρία ξενοδοχείου που ήταν κάτι περισσότερο από ένα μέρος για να μείνεις, αλλά μάλλον ένα μέρος για να βιώσεις, να αισθανθείς ότι ανήκεις και να εξερευνήσεις.

Η luxury επωνυμία lifestyle Kimpton συνδυάζει μια κουλτούρα ανθρώπινης φιλοξενίας και μοναδικά, σχεδιαστικά ξενοδοχεία για όλους.

Τα ξενοδοχεία εντάσσονται στο κορυφαίο χαρτοφυλάκιο πολυτελείας και lifestyle της IHG, το οποίο έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια σε έξι επωνυμίες, με πάνω από 530 ανοιχτά ξενοδοχεία και έναν αγωγό με περισσότερα από 370 ακίνητα.