Ισχυρή ζήτηση για το 2021 καταγράφουν η Jet2 και η Jet2holidays, με έναν σημαντικό αριθμό ταξιδιωτών να κάνει εκ νέου κράτηση αντί να ακυρώνει τις διακοπές του.
Σύμφωνα με τη μητρική εταιρεία Dart Group, οι πελάτες κάνουν κρατήσεις για τέλη φετινού καλοκαιριού, αλλά και για τον ερχόμενο χειμώνα, παρά τη σημαντική αβεβαιότητα.
Ωστόσο, ανέφερε ότι η επίδραση και η διάρκεια της νόσου Covid-19 στο οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2021 παραμένει δύσκολο να προσδιοριστεί.
Η Jet2 έχει προσγειώσει όλα τα αεροσκάφη της, έχει θέσει το 80% του προσωπικού που απασχολεί στο Ηνωμένο Βασίλειο σε αναστολή εργασίας και ακολουθεί αντίστοιχη στρατηγική και για το προσωπικό που απασχολεί στο εξωτερικό.
Επίσης, προχώρησε σε μείωση μισθού έως και 30% για τους έξι μήνες από την 1η Απριλίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020 για το υπόλοιπο προσωπικό, συμπεριλαμβανομένων των διευθυντών.
«Τα bonus που σχετίζονται με την απόδοση για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2020 δεν θα καταβληθούν. Το διοικητικό συμβούλιο θεωρεί ακατάλληλο να προτείνει μέρισμα για το έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2020», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Επιπλεόν, η Jet2 ανέστειλε τις μη κρίσιμες κεφαλαιουχικές δαπάνες, «πάγωσε» τις προσλήψεις και τερμάτισε συμφωνίες.
«Είχαμε επίσης θετικές συζητήσεις με πολλούς από τους προμηθευτές μας για τη μείωση των μηνιαίων εξόδων μας», αναφέρθηκε στη σχετική ενημέρωση.
«Ξεκινήσαμε τη διαδικασία για να επιβεβαιώσουμε την επιλεξιμότητα και την πρόσβασή μας στο Covid Corporate Financing Facility, που προωθεί η Bank of England. Επιπλέον, παραμένουμε σε συνεχείς εποικοδομητικές συζητήσεις με τους υπάρχοντες παρόχους ρευστότητας, οι οποίοι αναγνωρίζουν τη δύναμη του επιχειρηματικού μας μοντέλου», κατέληξε η Jet2 στην ανακοίνωσή της.