Ο Όμιλος Radisson Hotel επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του στην Ιταλία με επτά προγραμματισμένα ανοίγματα, σηματοδοτώντας μια σημαντική πρόοδο στη στρατηγική ανάπτυξής του και επιδεικνύοντας τη δέσμευσή του να καθιερώσει τα εμπορικά σήματα του σε βασικές ταξιδιωτικές αγορές.

Η Ιταλία αντιπροσωπεύει μια σημαντική χώρα για την ανάπτυξη του Ομίλου Radisson Hotel, προσελκύοντας εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο σε πόλεις όπως η Ρώμη, η Βενετία και το Μιλάνο.
Η πολιτιστική του κληρονομιά και η ιστορική του σημασία το καθιστούν ιδανική τοποθεσία για την επέκταση των επωνυμιών πολυτελούς lifestyle, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής Radisson.

Επιπλέον, ο όμιλος στοχεύει σε αναδυόμενες πόλεις όπως το Μπέργκαμο και η Πίζα, ενώ εξετάζει επίσης τον ρόλο της Ιταλίας ως μεγάλου επιχειρηματικού κέντρου, ευθυγραμμίζοντας με τη στρατηγική του για την κάλυψη των αναγκών μιας διαφορετικής πελατείας.

Τον περασμένο χρόνο, ο Όμιλος Radisson Hotel έχει υπογράψει πέντε νέα ξενοδοχειακά συμβόλαια και σχεδιάζει να ανοίξει επτά επιπλέον ακίνητα το 2025, τα οποία θα προσθέσουν πάνω από 1.000 δωμάτια στο ιταλικό χαρτοφυλάκιό του.

Αυτή η επέκταση αύξησε τον αριθμό των ξενοδοχείων στην Ιταλία από τρία σε 20 σε μόλις έξι χρόνια, υποστηρίζοντας τον στόχο του ομίλου να φτάσει συνολικά τα 30 ξενοδοχεία που έχουν υπογραφεί και βρίσκονται υπό ανάπτυξη έως το 2027.

Τα νέα ακίνητα

Τα επερχόμενα ξενοδοχεία περιλαμβάνουν το Radisson Collection Hotel, το San Gottardo Como στο Κόμο, το art’otel Rome Piazza Sallustio (που θα σηματοδοτήσει την πρώτη παρουσία της μάρκας στην Ιταλία) και το Radisson Blu Hotel, G.I. Ρώμη στη Ρώμη, Radisson Blu Hotel, Μπέργκαμο στο Μπέργκαμο, Radisson Blu Hotel, Φλωρεντία στη Φλωρεντία, Radisson RED Naples στη Νάπολη και Radisson Hotel Pisa κοντά στον Πύργο της Πίζας.

«Η ανακοίνωση πέντε νέων υπογραφών ακινήτων και επτά επερχόμενων εγκαινίων μας φέρνει πιο κοντά στη στρατηγική επέκτασής μας στην Ιταλία. Αυτά τα ξενοδοχεία θα δημιουργήσουν επίσης περισσότερες ευκαιρίες για τους ιδιοκτήτες μας και δυνατότητες για τους επισκέπτες μας, εισάγοντας νέες μάρκες στη χώρα και ενισχύοντας την παρουσία μας. Εκτιμούμε την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι συνεργάτες μας στις επωνυμίες και στους ανθρώπους μας». – Elie Younes, Executive Vice President και Global Chief Development Officer στο Radisson Hotel Group

«Η Ιταλία είναι ένα κρίσιμο στοιχείο της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, έχοντας τον μεγαλύτερο αριθμό πολυτελών ξενοδοχείων με την επωνυμία Radisson Collection παγκοσμίως.

Με πέντε νέα ακίνητα που έχουν υπογραφεί και επτά εγκαίνια προγραμματισμένα για το 2025, δεσμευόμαστε να επεκτείνουμε το αποτύπωμά μας σε αυτή τη δυναμική αγορά», τόνισε το ανώτατο διοικητικό στέλεχος της Radisson Hotel Group, Chema Basterrechea.