Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι αεροπορικοί ταξιδιώτες Άμστερνταμ θα πρέπει να οπλιστούν με μεγάλη υπομονή. Ο συντονιστής slots Airport Coordination Netherlands (ACNL) περιμένει εξαιρετικά μεγάλες ουρές στο Schiphol και πάλι, τις επόμενες ημέρες.
Το Schiphol ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν τον αριθμό των καθημερινών επιβατών που αναχωρούν κατά μέσο όρο κατά 18% τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου.
Ο αερολιμένας έχει λιγότερο διαθέσιμο προσωπικό ασφαλείας από ό,τι αναμενόταν.
Οι περιορισμοί που επιβλήθηκαν στις αεροπορικές εταιρείες από Schiphol δεν φαίνεται να εξομαλύνουν την εικόνα, αφού πιθανότατα δεν τηρούνται ακόμη επαρκώς.
Την Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου οι ουρές ήταν τεράστιες -λόγω της συνεχιζόμενης έλλειψης προσωπικού ασφαλείας- και αρκετοί ταξιδιώτες έχασαν τις πτήσεις τους.
Ο ACNL αναμένει ότι τα μέτρα θα τεθούν σε ισχύ εντός της επόμενης εβδομάδας.
«Σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα είναι δύσκολο να μειωθεί η χωρητικότητα. Οι επόμενες μέρες θα πρέπει να γεφυρωθούν.
Είναι ρεαλιστικό ότι τις επόμενες μέρες θα υπάρχουν ξανά μεγάλες ουρές έξω», λέει ο Hugo Thomassen διευθυντής του ACNL.
Η BARIN, η ομάδα συμφερόντων για τις αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ολλανδία, είπε επίσης ότι περιμένει πολύ κόσμο τις επόμενες ημέρες.
Αυτή την εβδομάδα, η ACNL ενημέρωσε 45 αεροπορικές εταιρείες πόσο χρειάζονται για να μειώσουν τους επιβάτες που αναχωρούν κάθε μέρα.
Ο Hugo Thomassen έχει ήδη λάβει μια απάντηση από περίπου δέκα εταιρείες, «η οποίες ήταν αρκετά γρήγορες».
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν «ευρείας κλίμακας» μέτρα για να αντιμετωπίσουν τη συρρίκνωση, όπως ακυρώσεις πτήσεων και περιορισμό των πωλήσεων εισιτηρίων.
Το αεροδρόμιο του Άμστερνταμ αναγνώρισε ότι η αντιμετώπιση του πλήθους θα είναι μια πρόκληση, ειδικά τις επόμενες ημέρες.
Και προέτρεψε τις αεροπορικές εταιρείες να αντιμετωπίσουν τις βραχυπρόθεσμες ροές επιβατών επειδή δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό.
Συμβούλεψε δε τους ταξιδιώτες να φτάνουν στην ώρα τους, αλλά όχι νωρίτερα από τέσσερις ώρες πριν από την αναχώρηση της πτήσης τους.
Χθες Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου η κατάσταση ήταν διαχειρίσιμη, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Schipol. Οι ταξιδιώτες δεν χρειάζεται να κάνουν ουρά έξω και ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν μία ώρα.