eot2305Πολλά ακούστηκαν αυτές τις μέρες και για τη διαδικασία επιλογής των νέων Προισταμένων για δέκα Γραφεία Εξωτερικού του ΕΟΤ, ύστερα από τη σχετική πρόσκληση ενδιαφέροντος που είχε προκηρυχθεί πριν τα Χριστούγεννα. Τώρα που ασχοληθήκαμε ξανά με το θέμα, μαθαίνουμε ότι η όλη διαδικασία θα ολοκληρωθεί κανονικά και βάσει των αρχικών σχεδιασμών από τη νέα διοίκηση του Οργανισμού, με πρώτη φάση την επιλογή των συγκεκριμένων Διευθυντών και σε δεύτερη φάση με την αναδιοργάνωση, ή καλύτερα την αναδιάταξη των υπόλοιπων Γραφείων και όλες τις αλλαγές σχετικά με τον “χάρτη” των αγορών ευθύνης, τον τρόπο λειτουργία τους αλλά και τις οριστικές αποφάσεις για το ποια θα κλείσουν, ποια θα περιοριστούν και να υπαχθούν σε κάποιο από τα κεντρικά Γραφεία και σε ποιές αγορές, γενικώς, θα εφαρμοστούν νέοι τρόποι εκπροσώπησης του Τουρισμού.

Παράλληλα, καταβάλλονται προσπάθειες να “στρώσει” και η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τις εκθέσεις στις οποίες, τελικά, θα συμμετάσχει φέτος ο ΕΟΤ. Μέχρι στιγμής, επίσημα, έχουν ανακοινωθεί μόνον τρεις εκθέσεις του Ιανουαρίου, για την οργάνωση των οποίων, λόγω των εξελίξεων και των εκκρεμοτήτων, γίνεται κυριολεκτικά ένας αγώνας δρόμου – αφού προηγουμένως, οι υπεύθυνοι των συγκεκριμένων αγορών, αλλά και συμμετέχοντες, έχουν χάσει καμιά δεκαριά χρόνια από τη ζωή τους, μέχρις ότου διευθετηθούν τα ζητήματα – και ζήσαμε πάλι φαινόμενα όπως η ανάθεση των περιπτέρων με πρόχειρους διαγωνισμούς λίγων ημερών και άλλα τινά και παρεμφερή.

Η αλήθεια είναι ότι για μία ακόμα φορά, για θέματα διαδικαστικά που θα έπρεπε να είναι επιλυμένα και τακτοποιημένα εδώ και μήνες, τρέχουμε τελευταία στιγμή και αναλώνονται δυνάμεις και πόροι, για την τακτοποίησή τους, διότι κάποιοι αρμόδιοι ασχολούνταν με άλλα “θέματα”…

tourismlobby