Σύνταξη: tourismtoday.gr
Την τουριστική σεζόν στην Τουρκία καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου επεκτείνει η TUI, καθώς συγκαταλέγεται στους πιο δημοφιλείς προορισμούς διακοπών για τους πελάτες της από όλες τις αγορές.
Σημειώνεται ότι περίπου 1,9 εκατ. επισκέπτες ταξίδεψαν στην Τουρκία με την εταιρία το 2022.
Η χώρα, όμως, δεν είναι περιζήτητη μόνο κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Οι πελάτες της TUI Deutschland μπορούν να κάνουν κράτηση για διακοπές στην Αττάλεια όλο το χρόνο.
Η περιοχή στην Τουρκική Ριβιέρα είναι ο πέμπτος μεγαλύτερος προορισμός της TUI τη χειμερινή περίοδο. Τώρα η προσφορά επεκτείνεται και για τους Βρετανούς επισκέπτες.
Γαι τη χειμερινή περίοδο 2023/24, οι χωρητικότητες για την Αττάλεια θα αυξηθούν κατά 30%.
Όπως τόνισε ο κ. Sebastian Ebel, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου TUI: “Η ζήτηση για διακοπές υπερβαίνει κατά πολύ την κλασική καλοκαιρινή ταξιδιωτική περίοδο. Αυτό ισχύει για πολλές χώρες της δυτικής και ανατολικής Μεσογείου.
Οι πελάτες θέλουν υψηλό βαθμό ευελιξίας. Εκτός από τα κλασικά ταξίδια το καλοκαίρι, υπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών που περνούν το χειμώνα στο νότο ή ταξιδεύουν σε περιοχές διακοπών για αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες την άνοιξη και το φθινόπωρο. Πολλές περιοχές έχουν προετοιμαστεί καλά για τη μεγαλύτερη σεζόν και ξεκινούν κοινές πρωτοβουλίες με την TUI. ”
Με το ολοκληρωμένο επιχειρηματικό της μοντέλο και τα δικά της αεροσκάφη και ξενοδοχεία, η Tui μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα στις αλλαγές της ζήτησης και να κάνει
προσφορές διακοπών όλο το χρόνο.
Μερικοί από τους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς είναι επομένως πλέον ελκυστικοί και το χειμώνα. Πολλοί από τους Γερμανούς επισκέπτες της TUI επιθυμούν να περάσουν το χειμώνα στην Αττάλεια, για παράδειγμα. Ο όμιλος επεκτείνει τώρα την προσφορά και στους Βρετανούς πελάτες του.
Είναι μια κατάσταση win-win-win για όλους. Οι επισκέπτες της TUI έχουν ακόμη περισσότερες επιλογές και ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στον προγραμματισμό του ταξιδιού των διακοπών τους, επωφελούνται από προσφορές σε διαφορετικές περιόδους τ.
Η διεύρυνση της σεζόν αποδίδει καρπούς για την τουριστική στρατηγική των προορισμών και η TUI μπορεί να χρησιμοποιήσει τα αεροσκάφη και τα ξενοδοχεία της περισσότερο και πιο αποτελεσματικά.
“Οι μεσογειακοί προορισμοί συγκαταλέγονται στους κορυφαίους προορισμούς για καλοκαιρινές διακοπές. Αυτό θα συμβεί και στο μέλλον. Όμως βλέπουμε σαφείς δυνατότητες για επιπλέον προσφορές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Αυτό δημιουργεί πρόσθετες ευκαιρίες για τους προορισμούς και για την TUI », τονίζει ο κ. Sebastian Ebel.