Μια χρονιά μέσα στην αγορά, μέσα στην τεχνολογία, μέσα στην πρωτοπορία ήταν το 2011 για τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου. Χάρη στα μεγάλα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, όπως η ισχυρή παρουσία σε ολόκληρη τη χώρα, η ποιοτική εξυπηρέτηση, η μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, το service συσκευών και οι οικονομικές προτάσεις, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε για μία ακόμη χρονιά νούμερο 1 προορισμός για τον πελάτη.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο συνέδριο, οι δυναμικές επιδόσεις συνεχίστηκαν και την περασμένη χρονιά, με τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σε μια δύσκολη εποχή για το λιανεμπόριο, να αυξάνει κατά 6% τους επισκέπτες των καταστημάτων, στα 19 εκατομμύρια, και να ενισχύει κατά 11% τα έσοδα από υπηρεσίες.
Σε ό,τι αφορά την κινητή τηλεφωνία, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ ενίσχυσε την πελατειακή της βάση, προσέλκυσε περισσότερους εταιρικούς πελάτες και αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις smartphones. Το 2011, το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ καθιερώθηκε στη συνείδηση των καταναλωτών και ως προορισμός για προϊόντα και υπηρεσίες ΟΤΕ. Ως αποτέλεσμα, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ αύξησε σημαντικά τη συνδρομή της σε συνδέσεις Conn-X, ενίσχυσε τις πωλήσεις σε πακέτα φωνής και σχεδόν τριπλασίασε τη συνολική παραγωγή υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας.
«Το brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ αποτελεί σταθερή αξία και αυτό δεν είναι τυχαίο. Βασίζεται στις αξίες που διακρίνουν τη λειτουργία και την πρακτική της ΓΕΡΜΑΝΟΣ όλα αυτά τα χρόνια», ανέφερε στην ομιλία του ο Εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής του Ομίλου ΟΤΕ, Ζαχαρίας Πιπερίδης. Και πρόσθεσε: «Και αυτή τη δύσκολη περίοδο θα συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω σε αυτή τη δυνατή σχέση με τον πελάτη που έχουμε οικοδομήσει μέχρι σήμερα».
Στους πολυάριθμους συνεργάτες του Δικτύου απηύθυνε χαιρετισμό ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος άνοιξε τις εργασίες του συνεδρίου, ενώ παραβρέθηκαν και άλλα στελέχη από τις εταιρείες ΓΕΡΜΑΝΟΣ, COSMOTE και ΟΤΕ.