Διαφήμιζε σαμπάνια onboard και προσέφερε αφρώδη οίνο στους επιβάτες η Καναδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Sunwing Airlines και τώρα καλείται με μηνύσεις να πληρώσει, αποζημίωση για το παραπλανητικό μάρκετινγκ.
Την αρχή με την μήνυση έκανε ένας επιβάτης και μόλις το θέμα πήρε έκταση στα Μέσα ακολούθησαν άλλοι…1.600, ζητώντας τη διαφορά μεταξύ ενός ποτηριού σαμπάνιας και του αφρώδους οίνου που τους σέρβιραν καθώς και αποζημίωση για την απάτη.
Οπως υποστηρίζει δικηγόρος, “η δίκη αφορά το παραπλανητικό μάρκετινγκ της Sunwing.
Τα διαφημιστικά φυλλάδια της αεροπορικής εταιρείας περιελάμβαναν αρκετές αναφορές στην “σαμπάνια” .
Η Sunwing από την πλευρά της χαρακτήρισε “χωρίς αξία” τις μηνύσεις υποστηρίζοντας ότι οι όροι “διακοπές σαμπάνιας” και “υπηρεσία σαμπάνιας” χρησιμοποιούνται συνήθως “για να χαρακτηρίσουν ένα επίπεδο εξυπηρέτησης σε σχέση με ολόκληρο το πακέτο φιλοξενίας” για τα ποτά που σερβίρονται στο αεροπλάνο.
Η αεροπορική εταιρεία έχει ήδη αφαιρέσει από τα φυλλάδια της τις αναφορές στην “υπηρεσία της σαμπάνιας” και λέει αντ ‘αυτού ότι προσφέρει αφρώδη οίνο.