Τα διαπιστευτήρια βιωσιμότητας του παρόχου διακοπών είναι σημαντικά για τους ταξιδιώτες κατά την κράτηση.

Αυτό αποκαλύπτει νέα έκθεση της Ένωσης Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ABTA). Η έκθεση περιγράφει πώς ο καταστροφικός αντίκτυπος της παγκόσμιας πανδημίας έχει αναβαθμίσει την αξία του τουρισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο και τους προορισμούς.

Το 2020 το 49% θεωρεί τα διαπιστευτήρια βιωσιμότητας του παρόχου διακοπών σημαντικά ή απαραίτητα όταν επιλέγουν με ποια εταιρεία θα κάνουν κράτηση, σε σύγκριση με μόλις το 20% το 2011.

«Τουρισμός για καλό – Ένας χάρτης πορείας για την ανοικοδόμηση του ταξιδιού και του τουρισμού»

Η έκθεση «Τουρισμός για καλό – Ένας χάρτης πορείας για την ανοικοδόμηση του ταξιδιού και του τουρισμού» παρέχει ένα πλαίσιο. Αυτό αφορά στην «συνεργατική δράση για τη δημιουργία καλύτερων τόπων διαμονής και καλύτερων τόπων για επίσκεψη».

Περιγράφει τον τρόπο ανοικοδόμησης μιας πιο υπεύθυνης και ανθεκτικής βιομηχανίας. Κατάλληλη για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει για όφελος όλων των εμπλεκομένων.

Κεντρικό στοιχείο της είναι η πεποίθηση ότι το ταξίδι και ο τουρισμός είναι μια ισχυρή δύναμη για το καλό.

Βοηθάει σωματικά και ψυχικά τους παραθεριστές. Παράγοντας παράλληλα σημαντικές οικονομικές, εργασιακές και κοινωνικές παροχές στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε όλο τον κόσμο.

Η έκθεση προσδιορίζει επίσης τις προκλήσεις της αειφορίας που αντιμετωπίζει η βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης επιτάχυνσης της.
Καθώς και να διασφαλιστεί ότι ο τουρισμός θα αποφέρει μεγαλύτερα οφέλη για προορισμούς και τοπικές κοινότητες.

Με βάση μια σειρά εννέα βασικών αρχών, παρουσιάζει έναν χάρτη πορείας. Για να καθοδηγήσει τη δέσμευση της ABTA να συνεργαστεί με τα μέλη της, την ευρύτερη ταξιδιωτική βιομηχανία, τους προορισμούς και τους πελάτες.

Καλεί επίσης την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου να υποστηρίξει τη συμβολή του τουρισμού στην οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση. Να εφαρμόσει τις απαραίτητες πολιτικές για να ενθαρρύνει τους παρόχους μεταφορών να μεταβούν σε πιο πράσινες τεχνολογίες. Και να βοηθήσει τους καταναλωτές να μεταβούν σε μεταφορές χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

«Η ευκαιρία μας είναι η αειφορία»

«Πρέπει να εξετάσουμε όλο το φάσμα των ζητημάτων αειφορίας, τόνισε ο Μαρκ Τάνζερ, Διευθύνων Σύμβουλος της ABTA.

Και να αναρωτηθούμε, πώς μπορούμε να κάνουμε περισσότερα. Από κάθε κρίση υπάρχει μία ευκαιρία για τον ταξιδιωτικό κλάδο. Η ευκαιρία μας είναι η αειφορία.

Έχουμε καθήκον να επιστρέψουμε πιο δυνατοί και πιο υπεύθυνοι για να διασφαλίσουμε τη μελλοντική μας επιβίωση.

Πρέπει επίσης να βεβαιωθούμε ότι η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου κατανοεί την τεράστια αξία του τομέα. Και λαμβάνει επείγουσα δράση για να τον υποστηρίξει. Όχι μόνο στο άμεσο μέλλον, αλλά και μακροπρόθεσμα. Με πολιτικές που θα βοηθήσουν τη βιομηχανία στην ανοικοδόμηση με ένα πιο πράσινο τρόπο».