Η Airbnb δείχνει τον τελευταίο καιρό στην Κίνα ιδιαίτερη προτίμηση. Ο γίγαντας διαμοιρασμού κατοικιών των ΗΠΑ αποφάσισε όχι μόνο να διπλασιάσει τις επενδύσεις του στη χώρα, να τριπλασιάσει το εργατικό δυναμικό του εκεί ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί μεγαλύτερο αριθμό ταξιδιωτών αλλά ακόμα και να αλλάξει το όνομά της. Η υπηρεσία θα μετονομαστεί σε «Aibiying»  το οποίο μεταφράζεται ως «χαιρετάμε ο ένας τον άλλον με αγάπη».

Η startup σκοπεύει να επικεντρωθεί στις κινεζικές της δραστηριότητες  μετά από τον διπλασιασμό των ακινήτων της χώρας τα οποία έφτασαν τις 80.000 το 2016, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Brian Chesky. Φέτος, σχεδιάζει να προσφέρει στους πελάτες της στη Σαγκάη την νεοσύστατη υπηρεσία ξεναγήσεων με την βοήθεια της οποίας ο επισκέπτης απολαμβάνει μια σειρά δραστηριοτήτων της περιοχής όπως συναυλίες και κρατήσεις σε εστιατόρια.

Επιπλέον, μέσα στην εβδομάδα και συγκεκριμένα την Τετάρτη θα εγκαινιάσει τις «εμπειρίες», μια υπηρεσία που θα δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν την κινεζική πόλη με την βοήθεια των ντόπιων. Μέσα στις δραστηριότητες εντάσσεται και το να επισκεφτούν μια παραδοσιακή φολκ όπερα καθώς και να δουν και να μάθουν για τα ειδώλια της περιοχής.
AdTech Ad

«Υπάρχει μια ολόκληρη νέα γενιά Κινέζων ταξιδιωτών που θέλουν να δουν τον κόσμο με διαφορετικό τρόπο» ανέφερε ο Chesky κατά την συνέντευξη Τύπου που έδωσε στην Σαγκάη. «Ελπίζουμε ότι η Aibiying και η υπηρεσία Ταξίδια θα τους εμπνεύσει ώστε να θελήσουν να ταξιδέψουν και να ανοίξουν τις πόρτες του σε νέους ανθρώπους να γνωρίσυν νέες κοινότητες και γειτονιές σε όλο τον κόσμο».

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η Airbnb, η αποτίμηση της οποίας φτάνει τα 30 δισ. δολάρια, αποφάσισε να επιταχύνει την δυναμική είσοδό της στην κινεζική αγορά ειδικά αφότου παρουσίασε για πρώτη φορά κέρδη. Από την έναρξή της το 2008, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 3 δισ. δολάρια χρηματοδότηση για να υλοποιήσει τους στόχους της και να μετατραπεί σε μια ταξιδιωτική εταιρεία με πλήρεις υπηρεσίες αλλά και να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε όλο τον κόσμο.

Ενώ η Airbnb έκανε εντυπωσιακή είσοδό σε άλλες ασιατικές αγορές όπως για παράδειγμα στην Ιαπωνία, στην Κίνα δεν είχε παρουσιάσει μεγάλη αύξηση. Η χώρα κυριαρχείται από τους τοπικούς αντιπάλους της Airbnb. Βέβαια αποτελεί μια αγορά 300 εκατ. Millennials οι οποίοι δείχνουν μεγάλη επιθυμία να εξερευνήσουν τον κόσμο. Όπως ανέφερε την Τετάρτη ο Chesky το σύνολο των κινέζων ταξιδιωτών αναρριχήθηκαν στο 146% το 2016.

«Δεν θέλουν τουριστικά λεωφορεία. Δεν θέλουν πακέτα διακοπών. Δεν θέλουν τουριστικές περιοχές. Προτιμούν την τοπική εμπειρία» ανέφερε ο Gebbia σε μια συνέντευξή του την περασμένη εβδομάδα. Εδώ και καιρό η Αirbnb έχτισε τις σχέσεις της με τους κινέζους ταξιδιώτες. Το 2014, μια συνεργασία με την Alibaba Group Holding Ltd. κατέστησε εύκολο στους Κινέζους χρήστες να πληρώσουν για τα ενοίκια της Airbnb με την βοήθεια της Alipay, το τοπικό ισοδύναμο του PayPal. Μια άλλη συνεργασία με την Tencent Holdings Ltd. ενσωμάτωσε την Airbnb στο άκρως δημοφιλές WeChat, την κυρίαρχη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων της Κίνας. Τον προηγούμενο χρόνο η Airbnb συνεργάστηκε με τις τοπικές κυβερνήσεις τεσσάρων πόλεων, συμπεριλαμβανομένης της Σαγκάης και της Σενζέν για την προώθηση του τουρισμού.

Η επικοινωνία με την κυβέρνηση θα μπορούσε να βοηθήσει την startup να ξεπεράσει τις συγκρούσεις που αντιμετώπισε σε άλλες πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, η Βαρκελώνη ακόμα και το Σαν Φρανσίσκο.

Οποιαδήποτε κίνηση στο εσωτερικό της Κίνας βέβαια, στρέφει την Airbnb εναντίον του τοπικό ηγέτη Tujia, μια αντίστοιχη εταιρεία που αριθμεί περισσότερα από 450.000 σπίτια και συνεχώς προσθέτει νέα στην βάση της. Η εταιρεία περιλαμβάνει την Ctrip.com International Ltd – το δεύτερο μεγαλύτερο online ταξιδιωτικό πρακτορείο στον κόσμο – και την HomeAway Inc. της Tujia η οποία παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης και συντηρησης κατά την διάρκεια διαμονής και αφοτου οι επισκέπτες έοχυν φύγει.

Ωστόσο η Airbnb έχει το πλεονέκτημα να προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία στη διαμονή κι ένα συνεχώς αυξανόμενο κύμα διεθνών παραθεριστών. Η εταιρεία εκτιμά πως ο εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα αυξήθηκε 142% πέρυσι και ότι η ίδια εξυπηρετεί πάνω από 5,3 εκατ. κόσμου.

Πηγή : www.insider.gr