Η Airbnb προκάλεσε έκπληξη με ένα τηλεοπτικό σποτ με πολιτικό μήνυμα την περασμένη Κυριακή στη διάρκεια του Super Bowl–του σημαντικότερου και δημοφιλέστερου αυτού ετήσιου αγώνα του αμερικανικού ποδοσφαίρου– το οποίο υπογράμμιζε την πολυπολιτισμικότητα και έφερε το hashtag #WeAccept (Αποδεχόμαστε).
Ενώ η μεγαλύτερη τηλεοπτική-αθλητική απόλαυση των Αμερικανών συνήθως δεν επικροτεί τις ανοιχτές πολιτικές διαφημίσεις, το διακριτικό μήνυμα της δημοφιλούς ψηφιακής πλατφόρμας για τη μίσθωση ακινήτων εμφανίστηκε εν μέσω του έντονου διαλόγου που προκάλεσε το αντιμεταναστευτικό διάταγμα του Ντόναλντ Τραμπ.
Το διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαφημιστικό σποτ εμφανίζει μια σειρά από πρόσωπα ανθρώπων με διαφορετικό χρώμα δέρματος, διαφορετικό φύλο, ηλικία και εθνικότητα και ένα κρόουλ που περνάει από κάτω γράφει “Δεν έχει σημασία ποιος είσαι, από που προέρχεσαι, ποιον αγαπάς ή σε τι πιστεύεις, όλοι έχουμε τη θέση μας”.
Ο ιδρυτής και επικεφαλής της εταιρείας από την Καλιφόρνια, ο Μπράιαν Τσέσκι, ανακοίνωσε μέσα από το Twitter, ότι η Airbnb θα δωρίσει τέσσερα εκατομμύρια δολάρια μέσα σε μια τετραετία στην Διεθνή Επιτροπή Διάσωσης για να βοηθήσει τους πρόσφυγες.
“Ο στόχος της Αirbnb είναι να προσφέρει βραχυπρόθεσμα στέγαση μέσα στην επόμενη πενταετία σε 100.00 ανθρώπους που έχουν ανάγκη”, έγραψε ο Τσέσκι.
Το διαφημιστικό σποτ, το οποίο δεν είχε παρουσιαστεί πριν από τον αγώνα, προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις στο Twitter.
“Πολύ καλή δουλειά Αirbnb να παρουσιάζετε μια θετική διαφήμιση που φέρνει τους ανθρώπους κοντά & βοηθάει το όνομά σας. Η αποδοχή ξεκινάει με όλους μας”, έγραψε ένας χρήστης.
Ένας άλλος όμως απάντησε: “Ολα αυτά τα διαφημιστικά που προωθούν την πολυπολιτισμικότητα είναι προπαγάνδα για την αποδοχή μουσουλμάνων προσφύγων που επιδιώκουν να εισβάλουν”.
Πηγή : www.fortunegreece.com