Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πάνω από τέσσερις στους πέντε (85%) ταξιδιώτες LGBTQIA+ λαμβάνουν υπόψη την προσωπική τους ασφάλεια και ευημερία όταν επιλέγουν έναν προορισμό, μια σημαντική αύξηση από 58% σε 2022.

Αυτό αποκαλύπτει η επικαιροποιημένη έρευνα ταξιδιών LGBTQIA+ της Booking.com που διεξήχθη μεταξύ ταξιδιωτών του “ουράνιου τόξου” από 27 χώρες, συμπεριλαμβάνοντας και την Νέα Ζηλανδία.

  • Για τρία τέταρτα (76%), η διαμάχη στα μέσα ενημέρωσης σχετικά με τις συμπεριφορές, τις διακρίσεις και τη βία εναντίον ατόμων που ταυτίζονται ως LGBTQIA+ είχε μεγάλο αντίκτυπο στην επιλογή του προορισμού τους.
  • Η προσωπική ασφάλεια είναι πλέον ένα αυξημένο σημείο συζήτησης για την κοινότητα LGBTQIA+ κατά τον προγραμματισμό ταξιδιών. Το 70% λέει ότι ορισμένοι προορισμοί είναι εντελώς εκτός ορίων.
  • Ακόμη και μετά την κράτηση ταξιδιών, οι ταξιδιώτες παραμένουν σε εγρήγορση. Περισσότεροι από τους μισούς (56%) ακύρωσαν ένα ταξίδι τον περασμένο χρόνο σε προορισμό που δεν υποστηρίζει όσους προσδιορίζονται ως LGBTQIA+.

Ωστόσο, η τουριστική βιομηχανία, παίζει ρόλο στη μετατόπιση στάσεων και αντιλήψεων.

  • Η πλειονότητα (84%) αισθάνεται πιο άνετα πλέον να ταξιδεύει. Κι αυτό, λόγω της αυξημένης συμμετοχής της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
  • Υπάρχουν 74% περισσότερες πιθανότητες αναζήτησης σε αξιοθέατα και δραστηριότητες για άτομα που αναγνωρίζονται ως LGBTQIA+.

Μετατρέποντας την προσοχή σε αυτοπεποίθηση

Οι θετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες αποδεικνύονται πιο συνηθισμένες. Αυτό, χωρίς αμφιβολία αυξάνει την εμπιστοσύνη των LGBTQIA+ κοινοτήτων.
Σχεδόν όλοι (93%) ταξιδιώτες της κοινότητας λένε ότι έχουν βιώσει κάποια μορφή θετικής αλληλεπίδρασης. Ειδικά όταν πρόκειται για μέρη για διαμονή:

  • Το 50% είχε φιλική και ενημερωτική επικοινωνία με το κατάλυμα πριν από την άφιξη (από 37% το 2022).
  • Το 53% είχε εξαιρετικές πρώτες εντυπώσεις κατά την άφιξη, όπως ποτά καλωσορίσματος και φιλικό προσωπικό (από 49% το 2022).

Αναγνωρίζοντας τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν τα ακίνητα στην παροχή μιας πιο περιεκτικής εμπειρίας στην LGBTQIA+ κοινότητα, η Booking.com άνοιξε το δρόμο με το Travel Proud. Πρόκειται για το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα Proud Hospitality που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2021.

Περισσότερα από 15.000 καταλύματα -συμπεριλαμβανομένων πάνω από 2.500 σε όλη την Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία- αναγνωρίζονται πλέον για τις περιεκτικές της προσπάθειες φιλοξενίας με το σήμα Travel Proud στην Booking.com.