Οι πτήσεις της BA που εκτελούνταν από και προς πολλά αεροδρόμια στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο εξωτερικό επλήγησαν από καθυστερήσεις λόγω «τεχνικού προβλήματος»
Χιλιάδες επιβάτες της British Airways υπέστησαν καθυστερήσεις στα ταξίδια τους μετά από μια μεγάλη αστοχία πληροφορικής το βράδυ της Δευτέρας, 18 Νοεμβρίου. Οι ταξιδιώτες έμειναν αποκλεισμένοι σε αεροδρόμια στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο εξωτερικό λόγω «τεχνικού προβλήματος».
Τα προβλήματα, τα οποία η αεροπορική εταιρεία είπε ότι έκτοτε επιλύθηκαν, ξεκίνησαν γύρω στις 5 το απόγευμα. Οι επιβάτες ανάρτησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ισχυριζόμενοι ότι έμειναν όρθιοι στο κρύο περιμένοντας ενημερώσεις για την πτήση τους.
Οι πτήσεις εσωτερικού από και προς τα αεροδρόμια του Αμπερντίν, του Εδιμβούργου, της Γλασκώβης και του Νιούκαστλ καθυστέρησαν κατά μία ώρα ή περισσότερο, ενώ οι διεθνείς πτήσεις από το Χίθροου προς προορισμούς όπως Γενεύη, Βιέννη, Λάρνακα, Βανκούβερ και Ντίσελντορφ αναβλήθηκαν έως και δύο ώρες.
Μία πτήση από τη Λυών προς το Χίθροου παρέμεινε στο έδαφος στη Γαλλία για δύο ώρες και 40 λεπτά και τρεις αναχωρήσεις από το Μάντσεστερ προς το Χίθροου έφτασαν τουλάχιστον δύο ώρες πίσω από το πρόγραμμα. Ο ιστότοπος της αεροπορικής εταιρείας έκλεισε επίσης για κάποιο διάστημα, με ένα μήνυμα στην αρχική σελίδα που έγραφε: «Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε υψηλή ζήτηση στο ba.com».
Η BA είπε ότι το πρόβλημα IT είχε επιλυθεί. Η αεροπορική εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της: “Οι ομάδες μας εργάστηκαν σκληρά για να επιλύσουν ένα πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε για λίγο νωρίτερα σήμερα το απόγευμα. Ζητήσαμε συγγνώμη από τους πελάτες για καθυστερήσεις στις πτήσεις τους και διασφαλίσαμε ότι θα μπορούσαν να φτάσουν στους προορισμούς τους όπως είχε προγραμματιστεί.”
Ο ταξιδιωτικός ειδικός και δημοσιογράφος Σάιμον Κάλντερ εκτίμησε ότι τα προβλήματα θα μπορούσαν να έχουν επηρεάσει δεκάδες χιλιάδες επιβάτες καθώς το ζήτημα προκάλεσε καθυστερήσεις στις πτήσεις. Κατανοήθηκε ότι το πρόβλημα σήμαινε ότι οι πιλότοι δεν μπορούσαν να υποβάλουν ηλεκτρονικά σχέδια πτήσης και έπρεπε να καλέσουν χειροκίνητα στο κέντρο επιχειρήσεων.
Οι επιβάτες των Jet2 και Ryanair προειδοποιήθηκαν για πιθανή διακοπή των πτήσεων τους την Τρίτη 19 Νοεμβρίου, καθώς εκδόθηκαν κίτρινες προειδοποιήσεις για χιόνι σε περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου. Η Jet2 είπε στους πελάτες της να φτάσουν στο αεροδρόμιο κανονικά, ενώ η Ryanair είπε ότι οι επηρεαζόμενοι επιβάτες θα ειδοποιηθούν.