Η νέα πολυτελής ταξιδιωτική μάρκα, Celebrity Cruise s, ξεκίνησε μια παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, παρασύροντας όλους τους καταναλωτές να ξυπνήσουν την περιπλάνησή τους και να επανασυνδεθούν με τους ανθρώπους και τον κόσμο γύρω τους.
Με τη φράση «Journey Safe, Journey Wonderfull», η καμπάνια συνδυάζει νέες εμπειρίες πολυτελείας με μέρη και ανθρώπους.
Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας ανοίγει θέτοντας την ερώτηση «Πόσες πολύτιμες στιγμές έχουμε χάσει;», προτού οδηγήσει τον θεατή σε ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες και θαύματα που κανείς δεν μπορεί να συνδέσει αμέσως με μια κρουαζιέρα.
Ρυθμισμένο σε ένα remix της εμβληματικής μπαλάντας του Louis Armstrong “What a Wonderful World”, το σημείο βασίζεται στους στίχους, παρασύροντας τον θεατή κάθε στιγμή να επιστρέψει στην εμπειρία της πληρότητας της ζωής.
Το σποτ υπενθυμίζει επίσης στους θεατές ότι υπάρχουν νέες σκέψεις για την ασφάλεια στο σημερινό ταξιδιωτικό περιβάλλον που η Celebrity Cruises λαμβάνει σοβαρά υπόψη.
Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Celebrity Cruises, Lisa Lutoff-Perlo, δήλωσε:
«Χρειάστηκε να αντέξουμε μια πανδημία, όπου ήμασταν κυριολεκτικά αποκομμένοι ο ένας από τον άλλον και τον κόσμο, για να αναγνωρίσουμε πόσο ισχυρά και ουσιαστικά είναι τα ταξίδια στη ζωή μας. Δεν είναι μόνο διακοπές. Τα ταξίδια είναι ένα ταξίδι – όπου η καρδιά και το μυαλό μας είναι γεμάτα με νέους ανθρώπους, νέες εμπειρίες, νέες συνειδητοποιήσεις για τον εαυτό μας και τον κόσμο γύρω μας ».
“Η νέα μας διαφημιστική καμπάνια θέτει ένα ερώτημα,” δεν ήρθε η ώρα; ” Και με τον χρόνο και τη φροντίδα που έχουμε θέσει στα νέα μέτρα υγείας και ασφάλειας, νομίζουμε ότι είναι. Είναι καιρός να δούμε τον κόσμο και ο ένας τον άλλον, ξανά, σε μία από τις ασφαλέστερες δυνατές διακοπές », πρόσθεσε η Lutoff-Perlo.