Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η νεανική ταξιδιωτική μάρκα Contiki αποκαλύπτει την ανανεωμένη ταυτότητα επωνυμίας της, η οποία όπως λέει, «θα ανεβάσει τη δυναμική πωλήσεων των ταξιδιωτικών πρακτόρων».

Η εξέλιξη για την Contiki έρχεται καθώς η επωνυμία έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για το 2022, αισιόδοξη από την άνοδο της ζήτησης για ταξίδια.

Στην νέα εμφάνιση πρωταγωνιστεί το ζωηρό χρώμα του «Contiki Green» που αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας για πράσινα ταξίδια. Και επιχειρεί να δώσει ώθηση «στην ενέργεια, τη δυναμική και το θαύμα των συναισθημάτων που δημιουργεί η μάρκα στα ταξίδια».

Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να γίνει εντελώς ουδέτερη ως προς τον άνθρακα, διατηρώντας παράλληλα τη φήμη της για την παροχή εμπειριών και δραστηριοτήτων στους πελάτες Gen-Z και Millennials.

«Τα ταξίδια Contiki είναι έξυπνα σχεδιασμένα ώστε να είναι 100% ουδέτερα από άνθρακα, αλλά δεν θυσιάζουν καμία από τις διασκεδαστικές ή υπέροχες εμπειρίες για να το πετύχουν αυτό, λέει η Tasha Hayes, Υπεύθυνη Αειφορίας της Contiki.

Γνωρίζουμε ότι η βιωσιμότητα είναι απίστευτα σημαντική για τους πελάτες μας, αλλά το ίδιο είναι και μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία και να περνάμε υπέροχα.
Έχουμε εξετάσει τα πάντα, από τις διαδικασίες μας μέχρι την επικοινωνία για να ευθυγραμμιστούμε με το «νέο είδος πράσινου».

Δείτε το βίντεο για την ανανεωμένη ταυτότητα της Contiki