Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, και η Czech Airlines, ο εθνικός αερομεταφορέας της Τσεχίας, ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι υπέγραψαν συμφωνία με την οποία η Czech Airlines θα υιοθετήσει την πλήρη έκδοση της πλατφόρμας Amadeus Altea Suite. 

Η πλατφόρμα Amadeus Altéa Suite είναι μια πλήρως ενοποιημένη λύση εξυπηρέτησης πελατών για αεροπορικές εταιρείες, η οποία περιλαμβάνει τρεις ενότητες: το Altea Inventory, το Altea Reservation και το Altea Departure Control System. Το σύστημα Altea Reservation εξασφαλίζει απρόσκοπτη εξυπηρέτηση κρατήσεων σε όλα τα απευθείας κανάλια πωλήσεων μέσα από τον μοναδικό διαμοιρασμό των υπηρεσιών κρατήσεων μεταξύ όλων των αεροπορικών εταιρειών που χρησιμοποιούν Altea και των χρηστών Amadeus. Το σύστημα Amadeus Altéa Inventory παρέχει υπηρεσίες inventory control, schedule management, re-accommodation και seating management services, ενώ το Amadeus Altéa Departure Control προσφέρει υπηρεσίες check-in, έκδοσης κάρτας επιβίβασης, διαχείρισης αποσκευών και βάρους και εξισορρόπησης αεροσκάφους.   

Βάσει των υπογεγραμμένων συμβολαίων Altea στο τέλος του 2011, η Amadeus εκτιμά ότι ο αριθμός των Επιβατών (PB) μέσω της πλατφόρμας Amadeus Altéa Suite θα ξεπεράσει τα 735 εκατομμύρια μέχρι το 2014 (εκτίμηση που έχει υπολογιστεί εφαρμόζοντας την πρόβλεψη του περιφερειακού όγκου αεροπορικής κίνησης της IATA στα τελευταία ετήσια στοιχεία PB για την αεροπορική εταιρεία).