Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η DER Touristik εξορθολογίζει περαιτέρω τις γερμανικές μάρκες ταξιδιωτικών πρακτόρων της με την ενσωμάτωση του Jahn Reisen στην κορυφαία μάρκα Dertour,  αν και το όνομα θα παραμείνει ως προϊόν B2B για τουριστικούς πράκτορες.

Ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος ταξιδιών αναψυχής της Ευρώπης απλοποιεί σταθερά τις γερμανικές μάρκες του tour operator εδώ και πολλά χρόνια.
Τώρα εστιάζει κυρίως στο Dertour ως ένας ολοκληρωμένος ταξιδιωτικός πράκτορας με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο, μαζί με την μάρκα ITS για οικογενειακά πακέτα και την ειδική στις διακοπές Meiers Weltreisen.

Ο Jahn Reisen, η οποία επικεντρωνόταν σε μεγάλο βαθμό σε up-market διακοπές για ζευγάρια σε mainstream προορισμούς, έχει πλέον ουσιαστικά εξαφανιστεί από την κοινή θέα, με τα προϊόντα της να είναι ενσωματωμένα στο Dertour.

Η DER Touristik επιβεβαίωσε ότι «δεν χρησιμοποιείται πλέον και δεν επικοινωνείται ενεργά στο πλαίσιο B2C».
Δεν κυκλοφόρησαν φυλλάδια για τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν ή για την επερχόμενη χειμερινή σεζόν και ο ιστότοπος «jahnreisen.de» έχει πλέον μετατραπεί σε «dertour.de».

B2B προϊόντα

Ωστόσο, το μακροχρόνιο όνομα παραμένει ως B2B brand με τα προϊόντα του να μπορούν να κάνουν κράτηση στα κύρια συστήματα κρατήσεων ταξιδιωτικών πρακτορείων όπως το Bistro.

«Αυτό αφορά μακροχρόνιους πελάτες που είναι τόσο εστιασμένοι στη μάρκα που χρειάζονται μια μεγαλύτερη μεταβατική φάση», εξήγησε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Η DER Touristik άρχισε ήδη να καταργεί σταδιακά τη μάρκα τον χειμώνα του 2021/22 με συν-επώνυμα φυλλάδια «Dertour/Jahn Reisen team» και έκτοτε έχει μειώσει σταθερά τον τουριστικό πράκτορα.

Ο όμιλος έχει ήδη μια άλλη μάρκα αμιγώς B2B, την Travelix, η οποία είναι μια δυναμική μάρκα συσκευασίας που συνδυάζει την εφεδρική χωρητικότητα πτήσεων και ξενοδοχείου σε προσφορές διακοπών. Η Travelix αντικατέστησε την οικονομική μάρκα Tjaereborg το 2014.