Ο διαδικτυακός ταξιδιωτικός πράκτορας Fliggy, που ανήκει στην Alibaba, επεκτείνει τη συνεργασία του με τον παγκόσμιο ιστότοπο ταξιδιωτικών κρατήσεων Agoda.
Στόχος του είναι να παρέχει περισσότερες ταξιδιωτικές υπηρεσίες στο εξωτερικό για Κινέζους εξερχόμενους ταξιδιώτες.
Η εν λόγω πρωτοβουλία ακολουθεί τη χαλάρωση των αυστηρών περιορισμών για την πανδημία από την Κίνα από τον Δεκέμβριο, με αποτέλεσμα τη σταδιακή ανάκαμψη των διεθνών ταξιδιών από Κινέζους πολίτες.
Σύμφωνα με δήλωση της Agoda, η εταιρεία και η μητρική της εταιρεία Booking.com θα παρέχουν στους χρήστες Fliggy «επιλογές κρατήσεων ξενοδοχείων στο εξωτερικό με πιο ανταγωνιστικές τιμές» από το χαρτοφυλάκιό τους με περισσότερα από 3,6 εκατομμύρια καταλύματα σε όλο τον κόσμο.