Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Google ενισχύει με προσθέτει λειτουργίες την διαφήμιση στα ξενοδοχεία. Με την τεχνητή νοημοσύνη Performance Max δημιουργεί στοιχεία για τις διαφημίσεις, όπως αντίγραφα, εικόνες και διευθύνσεις URL, σε πολλές μορφές.
Αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλα τα κανάλια Google, όπως οι Χάρτες Google, το YouTube, η Αναζήτηση, το Gmail και σε λίγους μήνες, στις διαφημίσεις ξενοδοχείων.
Πώς λειτουργεί το Performance Max
Οι ξενοδόχοι επιλέγουν τα ακίνητα τους από έναν χάρτη χρησιμοποιώντας το «εργαλείο επιλογής ξενοδοχείων» της Google.
Στη συνέχεια, το σύστημα προ-συμπληρώνει τις διαφημίσεις σε κάθε μορφή. Οι διαφημιστές μπορούν να επεξεργαστούν τα στοιχεία που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη ή να τα αντικαταστήσουν με δικά τους.
Μια μεμονωμένη καμπάνια μπορεί να υποστηρίξει έως και 100 ξενοδοχειακές ιδιοκτησίες, με εικόνες, μηνύματα και άλλα στοιχεία δημιουργικού που προτείνονται ξεχωριστά για κάθε τοποθεσία.
Σύμφωνα με τον Michael Trauttmansdorff, διευθυντή διαχείρισης προϊόντων της Google, οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν το Performance Max επιτυγχάνουν κατά μέσο όρο, περισσότερες από 18% περισσότερες μετατροπές με παρόμοιο κόστος ανά ενέργεια.
Όπως αναφέρει «οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων χρειάζονται εύκολους τρόπους για να ξεχωρίζουν και να συνδέονται με άτομα που αναζητούν τις επιλογές τους στο Google.
Έτσι, κυκλοφορούμε το Performance Max για ταξιδιωτικούς στόχους σε όλους τους διαφημιστές ξενοδοχείων τις επόμενες εβδομάδες».
Το Performance Max παρακολουθεί και μοιράζεται την απόδοση της καμπάνιας
Το Performance Max παρακολουθεί και μοιράζεται την απόδοση της καμπάνιας για κάθε τοποθεσία ξεχωριστά, ώστε οι ξενοδόχοι να μπορούν να καταλάβουν ποια κανάλια είναι πιο αποτελεσματικά.
Διαχειρίζεται επίσης την υποβολή προσφορών, βελτιστοποιώντας τις διαφημίσεις μεταξύ των διαφόρων καναλιών. Επιλέγοντας τα στοιχεία που έχουν την καλύτερη απόδοση οι διαφημιζόμενοι μπορούν να κατανοήσουν τη ζήτηση σε διαφορετικές τοποθεσίες.