Ο Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel επενδύει σε πρωτοποριακές ιδέες που φέρνουν στο προσκήνιο την Ελλάδα και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού στη χώρα.

Για τον λόγο αυτό , ο Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel στηρίζει τη νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling”, ως βασικός-Visionary Xορηγός.

Στόχος είναι η προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς.

Η καμπάνια παρουσιάστηκε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου, στην αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, παρουσία πλήθους εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού κόσμου της χώρας.

Πιο συγκεκριμένα, η νέα καμπάνια της Marketing Greece, μοιράζεται με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της Ελλάδας, «αποκρυπτογραφώντας» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης.

Η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, ενισχύοντας την εξάπλωση της προβολής στο διεθνές κοινό.

Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει παραχωρήσει την άδεια της χρήσης του σήματος της Ελλάδας.

Η παρουσίαση της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των Visionary χορηγών που συμμετέχουν στο fundraising και συντονιστή τον Πρόεδρο του ΣΕΤΕ, Γιάννη Ρέτσο.