Η Hilton ανακοίνωσε τον Απρίλιο ένα νέο πρόγραμμα, το CleanStay, για την παροχή ενός καθορισμένου κλάδου καθαριότητας και απολύμανσης σε καταλύματα Hilton σε όλο τον κόσμο. Το πρόγραμμα CleanStay του Hilton εφαρμόζεται πλήρως και στα τρία ξενοδοχεία της Νότιας Αφρικής.

H Hilton συνεργάστηκε με τον Reckitt Benckiser (RB), κατασκευαστή των Lysol και Dettol και συμβουλεύτηκε την Mayo Clinic για να αναπτύξει αυξημένες διαδικασίες για να βοηθήσει τους επισκέπτες να απολαύσουν μια ακόμη πιο καθαρή και ασφαλέστερη διαμονή από το check-in έως το check- out.

Το Hilton CleanStay είναι ένα αυστηρό σύστημα που ενσωματώνει την αξιόπιστη τεχνογνωσία και την επιστημονική προσέγγιση της RB στις πρακτικές καθαρισμού και τις προσφορές προϊόντων. Εμπειρογνώμονες από την ομάδα πρόληψης και ελέγχου μόλυνσης της Mayo Clinic συμβούλεψαν και βοήθησαν στην ενίσχυση των πρωτοκόλλων καθαρισμού και απολύμανσης της Hilton.

Το Hilton CleanStay βασίζεται στα ήδη υψηλά πρότυπα καθαριότητας και υγιεινής σε καταλύματα Hilton παγκοσμίως, όπου χρησιμοποιούνται προϊόντα καθαρισμού εμπορικής ποιότητας και αναβαθμισμένα πρωτόκολλα. Ο στόχος του Hilton CleanStay είναι να παρέχει στους επισκέπτες διαβεβαίωση και ηρεμία όταν μένουν σε οποιαδήποτε από τις 6.100 ιδιοκτησίες της Hilton που αντιπροσωπεύουν 18 μάρκες. Η πρωτοβουλία θα δώσει έμφαση στην καθαριότητα που θα είναι ορατή στους επισκέπτες καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαμονής τους – στα δωμάτια, τα εστιατόρια, τα γυμναστήρια και σε άλλους δημόσιους χώρους.

Το Hilton CleanStay αναπτύχθηκε για να ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες προσδοκίες των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές έχουν αυξήσει τις ανησυχίες σχετικά με την υγιεινή στο ταξίδι τους και ότι η εμπιστοσύνη στα πρότυπα καθαριότητας θα είναι κρίσιμη για την επανεκκίνηση του ταξιδιού.

Η RB έφερε βασικούς εμπειρογνώμονες στον τομέα της υγιεινής και της απολύμανσης στην πολυετή συνεργασία, αξιοποιώντας πάνω από 130 χρόνια επιστημονικής έρευνας και ηγετικής σκέψης για να υποστηρίξει την ευαισθητοποίηση, την κατάρτιση και την εκπαίδευση, καθώς και την παροχή προϊόντων και συστήματα. Η RB και η Hilton διερευνούν επίσης ευκαιρίες για επέκταση του προγράμματος σε μια παγκόσμια συνεργασία.

Με τη βοήθεια ιατρών και τεχνικών εμπειρογνωμόνων της Mayo Clinic, η Hilton έχει ξαναγράψει τα πρωτόκολλα καθαρισμού για να μεταφράσει τις βέλτιστες πρακτικές στα πρότυπα υγιεινής του νοσοκομείου στα δωμάτια του ξενοδοχείου. Ιατρικοί εμπειρογνώμονες από την ομάδα απόκρισης Mayo Clinic COVID-19 θα συμβουλεύουν επίσης για νέες τεχνολογίες και προσεγγίσεις, θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της κατάρτισης και θα δημιουργήσουν ένα αυστηρό πρόγραμμα διασφάλισης ποιότητας.