Τα σκήπτρα για την υψηλότερη αξία ξενοδοχειακού brand παγκοσμίως ανήκουν για το 2019 στη Hilton, αφού σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας μετρήσεων Brand Finance, ξεπέρασε την αξία της Marriott International.

H αξία του brand της Hilton παρουσίασε αύξηση 17%, στα 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η Marriott έπεσε στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια (-8%) εξαιτίας των σκανδάλων υποκλοπής δεδομένων και ζητημάτων στα προγράμματα πιστότητας.

Παράλληλα, η συνδυαστική αξία της Marriott έπεσε κατά 30%, ανοίγοντας το δρόμο στη Hilton για κέρδη 14,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από αυτά της Marriott (+41%).

Για το 2019, ο όμιλος Hilton διαθέτει 6 εμπορικά σήματα στην τελική κατάταξη, ενώ 4 εμπορικά σήματα της Marriott δεν κατάφεραν να συμπεριληφθούν στον πίνακα.

Παρόλα αυτά, η είσοδος της Marriott στην αγορά ενοικίασης σπιτιών, αναμένεται να προσελκύσει μερίδιο αγοράς από την Airbnb και μπορεί να συμβάλλει στην άνοδο της αξίας των brand της την ερχόμενη χρονιά.

Στην τρίτη θέση της κατάταξης αρκετά χαμηλότερα ανήλθε ο όμιλος Wyndham με την εμπορική του αξία να ανέρχεται στα 7,3 δισεκατομμύρια δολάρια, στην τέταρτη ο όμιλος InterContinental (+7,9%) και στην πεμπτη θέση η AccorHotels (-0,5%).

Τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα εμπορικά σήματα

Τα τρία ταχύτερα αναπτυσσόμενα σήματα για το 2019, σύμφωνα με την έκθεση, ανήκουν στον όμιλο Hilton, και είναι τα Homewood Suites (+99%), Double Tree (+79%) και Hampton (+78%).

Το ισχυρότερο brand παγκοσμίως

Τον τίτλο του ισχυρότερου εμπορικού σήματος ξενοδοχείων διεκδίκησε επιτυχώς το Mercure της AccorHotels, το οποίο διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του 800 ξενοδοχεία παγκοσμίως.

Η ισχύς του εμπορικού του σήματος αναβαθμίστηκε σε ΑΑΑ από ΑΑ+, με την εξέλιξη της να συνεχίζεται δυναμικά μέσω franchise.