
Ο Γενικός Γραμματέας της ΔΟΠΑ Δρ. Φανγκ Λούου επανέλαβε το αίτημα του οργανισμού του ΟΗΕ προς τις εθνικές κυβερνήσεις να διασφαλίσουν τη βιώσιμη χρηματοδότηση των αρχών πολιτικής αεροπορίας (CAAs).
Η έκκλησή της έγινε κατά τη διάρκεια των εναρκτήριων παρατηρήσεών της στην τελευταία εικονική συντονιστική συνάντηση των Γενικών Διευθυντών Πολιτικής Αεροπορίας (DGCA) της ICAO.
«Οι κρατικές αεροπορικές αρχές αντιμετώπισαν δραστικές μειώσεις στη χρηματοδότησή τους», τόνισε ο Δρ Liu, «και αυτό οδήγησε σε σημαντικά κενά μεταξύ των προσδοκιών απόδοσης και εποπτείας και των διαθέσιμων πόρων. Για να ξεπεραστούν αυτές οι προκλήσεις, η προσέγγιση συνεργασίας και συνεργασίας με τη βιομηχανία, και περιφερειακούς και διεθνείς οργανισμούς, είναι το κλειδί.
Ο Γενικός Γραμματέας του ICAO καλωσόρισε το πρόσφατο εργαστήριο του Γραφείου ICAO EUR / NAT που άρχισε να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις ελλείψεων χρηματοδότησης της CAA που αντιμετωπίζει η διασφάλιση της ασφάλειας, και της οικονομικής εποπτείας τους στο πλαίσιο της πανδημίας, και εκτιμά ότι η συνάντησή τους θα απαιτούσε επειγόντως τις επόμενες κινήσεις.
«Η ICAO υποστηρίζει ακούραστα τα θέματα οικονομικών επιπτώσεων και μέτρων ανακούφισης κατά τη διάρκεια της κρίσης COVID-19 και θα αναλάβουμε ό, τι μπορούμε για να σας βοηθήσουμε σε αυτές τις δύσκολες και πρωτοφανείς περιστάσεις».
Ο Δρ Liu χαιρέτισε την εντολή προς το ICAO EUR / NAT να αναπτύξει μια έρευνα, εργαλεία, αξιολογήσεις χρηματοοικονομικού πλαισίου, υποδείγματα προτάσεων και πρόσφατα προσδιορισμένες βέλτιστες πρακτικές για εξέταση και ανάπτυξη της CAA.
«Η ICAO θα συνεχίσει να εργάζεται σκληρά για να διασφαλίσει ότι τα μελλοντικά βιώσιμα χρηματοοικονομικά μοντέλα θα περιλαμβάνουν και θα λαμβάνουν υπόψη τις οικονομικές ανάγκες των κρατικών αρχών πολιτικής αεροπορίας» , δήλωσε. «Αυτό θα ισχύει και για τις δύο βασικές αρμοδιότητες εποπτείας της CAA και για την ασφαλή και εναρμονισμένη ανάκαμψη μετά την COVID-19, την οποία εργαζόμαστε τώρα μαζί για τις παγκόσμιες αεροπορικές μεταφορές».
Ο Δρ Liu έκλεισε ζητώντας από τις εθνικές κυβερνήσεις την οικονομική υποστήριξη που είναι τόσο επείγουσα ανάγκη σήμερα για τη στήριξη του αεροπορικού τομέα, σημειώνοντας επιπλέον ότι η ειδική ομάδα ICAO CART εξετάζει επί του παρόντος τη συμπερίληψη ενός πλαισίου διαχείρισης κινδύνου για την αξιολόγηση του COVID- 19 λύσεις δοκιμών, στο πλαίσιο των Οδηγιών απογείωσης της Φάσης II.
«Η δοκιμή παρέχει τη δυνατότητα να μετριαστεί η ανάγκη για καραντίνες για διεθνείς αεροπορικούς ταξιδιώτες και τουρίστες, ή να συντομεύονται οι περίοδοι καραντίνας όπου αυτές μπορούν να διατηρηθούν, και αυτές οι νέες κατευθυντήριες γραμμές θα μπορούσαν επομένως να βοηθήσουν τις χώρες να αξιολογήσουν αυτούς τους τύπους αποφάσεων και λύσεων».