Από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου κορυφαίοι του παγκόσμιου ταξιδιωτικού κλάδου θα συναντηθούν στην ITB Berlin, σε μια νέα εικονική πλατφόρμα με τα κύρια στοιχεία: δικτύωση, ειδήσεις, επιχειρήσεις και περιεχόμενο.

Σε αυτές τις εποχές της πανδημίας Covid-19, η ITB Berlin θα πραγματοποιήσει την κορυφαία ταξιδιωτική έκθεση στον κόσμο ως ένα εντελώς εικονικό γεγονός το 2021 με το όνομα ITB Berlin NOW – «Η ψηφιακή συνάντηση για την ταξιδιωτική βιομηχανία». Το ITB Berlin NOW θα πραγματοποιηθεί ως αποκλειστική εκδήλωση B2B για τέσσερις ημέρες από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2021, από τις 10 π.μ. έως τις 6 μ.μ.

Αυτή η παγκόσμια, εικονική μορφή εκδηλώσεων στοχεύει την κοινότητα B2B, συγκεκριμένα εκθέτες, εμπορικούς επισκέπτες και αγοραστές από κάθε τμήμα της παγκόσμιας τουριστικής αλυσίδας αξίας, καθώς και δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς bloggers.

Η ITB Berlin NOW θα ανοίξει τις εικονικές της πόρτες στις αρχές Φεβρουαρίου 2021. Οι επαγγελματίες του ταξιδιού θα μπορούν τότε να δημιουργήσουν το προφίλ τους και να εξοικειωθούν με τις λειτουργίες του ITB Berlin NOW.

Κατά τη διάρκεια της φάσης ζωντανής εκδήλωσης, όλοι οι συμμετέχοντες θα μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν τις πολλές υπηρεσίες, όπως αντιστοίχιση επαφών, προφίλ εκθετών, περιεχόμενο συνεδρίου και ειδήσεις στον κλάδο.

Μετά την εκδήλωση, οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να επισκέπτονται την πλατφόρμα έως τις 31 Μαΐου 2021. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ολόκληρο το εύρος περιεχομένου θα παραμείνει διαθέσιμο κατόπιν αιτήματος. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, η σύμβαση ITB Berlin θα πραγματοποιηθεί ως παράλληλη, εικονική εκδήλωση.

«Η πανδημία του κορωνοϊού έδωσε σημαντική ώθηση στην ψηφιοποίηση στη βιομηχανία εκθέσεων », δήλωσε ο David Ruet z, επικεφαλής της ITB Berlin.”Το ITB Berlin NOW θα είναι ένας πολύ συναρπαστικός διαδικτυακός κόμβος για επιτυχημένη επιχείρηση, καλλιέργεια υφιστάμενων και νέων σχέσεων, και ένα μέρος για να αλληλεπιδράσετε και να εμπνευστείτε.

Το 2021, η ITB Berlin θα δείξει και πάλι πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει μια πλατφόρμα, όπου η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί να ενωθεί, ακόμα κι αν είναι σε μια εντελώς εικονική μορφή. Μακροπρόθεσμα, η κορυφαία εμπορική έκθεση ταξιδιού στον κόσμο θα έχει υβριδικό χαρακτήρα, συνδυάζοντας προσωπικές και εικονικές μορφές. Για το 2021 αποφασίσαμε να προσφέρουμε στους επαγγελματίες του τουρισμού μια εξαιρετική,  εικονική εκδήλωση. Πολλοί σημαντικοί εκθέτες έχουν ήδη δείξει έντονο ενδιαφέρον για τις επιλογές που προσφέρει η μορφή. “