Ενώ η ρευστότητα της Ryanair είναι αρκετή για να καλύψει το κόστος για άλλες 99 εβδομάδες, η Lufthansa αντιμετωπίζει αφερεγγυότητα σε 10 εβδομάδες χωρίς κρατικές επιδοτήσεις.

Τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, η Ryanair μείωσε το πρόγραμμα πτήσεων κατά 97%. Ο Όμιλος Lufthansa με τη σειρά του μείωσε το 94% των πτήσεων του. Παρά παρόμοιους όρους αντιμετώπισης της κρίσης της πανδημίας, παραμένει ένα τεράστιο χάσμα μεταξύ των δύο μεγαλύτερων ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών.

Όσον αφορά την κεφαλαιοποίηση της αγοράς, η αγοραία αξία της Ryanair ύψους 12,1 δισεκατομμυρίων ευρώ υπερβαίνει εκείνη της Lufthansa κατά 194%.

Σε επισκόπηση, η τιμή των μετοχών της Lufthansa μειώθηκε κατά 50,4% φέτος, ενώ η κεφαλαιοποίηση της αγοράς της Ryanair αυξήθηκε κατά 12,1% την ίδια περίοδο.

Ωστόσο, οι μετοχές του Ομίλου Lufthansa λαμβάνουν μεγαλύτερη δημοτικότητα αυτές τις μέρες. Αυτό απεικονίζεται στην ανάλυση των ερωτημάτων αναζήτησης Google.

“Τα στοιχεία φαίνεται να υποδηλώνουν ότι η Ryanair είναι πολύ πιο πιθανό να επιβιώσει από την κρίση της πανδημίας σχετικά χωρίς μεγάλες ζημίες”, σύμφωνα με τον αναλυτή Raphael Lulay .