Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Trivago ανακοίνωσε την δημιουργία του trivago Weekend. Ένα εργαλείο που δίνει στους ταξιδιώτες έναν νέο τρόπο για να ανακαλύψουν αποδράσεις Σαββατοκύριακου κοντά στο σπίτι.

Το trivago Weekend, παρέχει επιμελημένο περιεχόμενο για να βοηθήσει τους χρήστες να βρουν εξαιρετικές προσφορές για διαμονή και εμπειρίες κοντά στο σπίτι τους. Και είναι πλέον διαθέσιμο στους ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η νέα υπηρεσία επισημαίνει περιπέτειες κοντά στο σπίτι και εμπειρίες σε άμεση απάντηση στους περιορισμούς ταξιδιού που προκαλούνται από την πανδημία.

Το προϊόν ανταποκρίνεται στην ανάγκη για βιωματικά ταξίδια που γεμίζουν μνήμες τους σύγχρονους ταξιδιώτες.

Το λανσάρισμα στις ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο θα αξιοποιήσει στο έπακρο τους περιορισμούς με στόχο την απορρόφηση σε εσωτερικά διαλείμματα αυτό το καλοκαίρι.

Πώς λειτουργεί το trivago Weekend

Οι χρήστες με ένα κλικ μπορούν να ορίσουν μια ακτίνα αναζήτησης 100-200 μίλια από την τοποθεσία τους.
Τα αποτελέσματα δείχνουν τόσο προσφορές για καταλύματα όσο και προτάσεις για αξιοθέατα και δραστηριότητες στην περιοχή προορισμού.

Η αναζήτηση στην πλατφόρμα μπορεί να γίνει ανά τοποθεσία, ημερομηνίες ταξιδιού και αριθμό δωματίων / επισκεπτών, έτσι ώστε οι ταξιδιώτες να μπορούν να προσαρμόσουν την τέλεια απόδραση στις ανάγκες τους.

Τα αποτελέσματα αναζήτησης παρέχουν επιλογές διαμονής, με προτάσεις για κοντινά αξιοθέατα και σημεία ενδιαφέροντος για έμπνευση και σχεδιασμό.

Ταξίδια και χόμπι

Πρόσφατη έρευνα από την Trivago αποκαλύπτει ότι οι δραστηριότητες και τα χόμπι είναι όλο και πιο σημαντικά στην επιλογή διαλειμμάτων και αποδράσεων.

«H ανακάλυψη νέων πραγμάτων» ήταν η νούμερο ένα ταξιδιωτική έμπνευση για τους Βρετανούς.

  • Καθώς και για όσους ανακάλυψαν ένα νέο χόμπι κατά τη διάρκεια της πανδημίας (56%).
  • Περισσότεροι από τους μισούς (54%) λένε ότι είναι πιθανό να επιλέξουν ένα ταξίδι συνδεδεμένο με ένα νέο χόμπι μόλις τελειώσει η πανδημία.

Το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας ακολουθεί την απόκτηση του weekend.com από την Trivago τον περασμένο Ιανουάριο.

Από τότε η εταιρεία ενσωμάτωσε το περιεχόμενο του weekend.com, εστιάζοντας σε εμπνευσμένα πακέτα αποδράσεων Σαββατοκύριακου, στη δική της πλατφόρμα.

Το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες αγορές μέχρι τέλος του έτους.