Η TUI Cruises έχει αναπτύξει το δικό της μοντέλο για να κρατήσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών ζωντανό, προσφέρoντας ταξιδιωτική πίστωση εάν οι πελάτες δεν επιθυμούν να δεσμευτούν να κάνουν κράτηση αμέσως.

Προηγουμένως, η ναυτιλιακή εταιρεία έδινε στους πελάτες της την επιλογή είτε να κάνουν εκ νέου κράτηση απευθείας με έκπτωση είτε να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένα ταξίδια.

Τώρα έρχεται η λεγόμενη ταξιδιωτική πίστωση, ένα είδος κουπονιού. Μέχρι στιγμής, η TUI Cruises είχε δηλώσει ότι η λύση του κουπονιού θα ήταν ένα ευπρόσδεκτο μέτρο από την κυβέρνηση, αλλά δεν είχε ακόμη εισαγάγει η ίδια η εταιρεία την επιλογή αυτή.

Η πίστωση ταξιδιού “Mein Schiff ” (“Το πλοίο μου”) εισάγεται προσωρινά αποκλειστικά για ακυρωμένα ταξίδια και αποτελείται από το ποσό που έχει πληρωθεί για αυτό. Η πίστωση θα αντισταθμιστεί με την τιμή του νέου ταξιδιού. Οι επισκέπτες που εξαργυρώνουν την πίστωσή τους έως τις 31 Οκτωβρίου θα λάβουν και έκπτωση 10% στη νέα τιμή (για κρουαζιέρα, συμπεριλαμβανομένου του πακέτου άφιξης και αναχώρησης πτήσης). Αυτό ισχύει για όλα τα ταξίδια από το πρόγραμμα.

Η TUI Cruises προσφέρει επίσης στους επισκέπτες που θέλουν να κάνουν νέα κράτηση έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021 έκπτωση 5% στο νέο ταξίδι.

Η TUI Cruises θα επικοινωνήσει ενεργά με πελάτες που έχουν ήδη κάνει κράτηση ή έχουν επιλέξει επιστροφή χρημάτων για να τους προσφέρουν την επιλογή ταξιδιωτικής πίστωσης και τις εκπτώσεις.

Τον Απρίλιο, το 50% όλων των πελατών της TUI Cruises αποφάσισαν να κάνουν εκ νέου κράτηση και να μην ζητήσουν επιστροφή μετρητών.

Η TUI Cruises παρέχει ακόμη στα ταξιδιωτικά γραφεία κίνητρο 50 ευρώ ανά καμπίνα που θα κλειστεί ξανά.

Η πίστωση ταξιδιού μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο στο γραφείο στο οποίο έγινε η κράτηση του αρχικού ταξιδιού.

Λόγω των ακυρώσεων – επί του παρόντος έως τις 31 Μαΐου – η εξυπηρέτηση πελατών της TUI Cruises πρέπει να επεξεργαστεί έναν τεράστιο όγκο συναλλαγών (85.000 συναλλαγές επί οτυ παρόντος).