Καλύτερη αντιμετώπιση της ταχέως αναπτυσσόμενης αγοράς των τουριστών ηλικίας 50+ πρέπει να επιδείξει η τουριστική βιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Αυτό υποστηρίζει η Debbie Μάρσαλ,  διευθύνουσα σύμβουλος της Silver Travel Advisor, η οποία στο πρόσφατο Συνέδριο της ABTA στο Abu Dhabi ανέφερε στους εκπροσώπους των τουριστικών πρακτορείων ότι τους λείπει κάτι, αν αγνοούν τις ανάγκες και την αγοραστική δύναμη των ώριμων ταξιδιωτών.

“Περισσότεροι από το 43% του ενήλικου πληθυσμού του Ηνωμένου Βασιλείου είναι πάνω από 50 ετών και σε αυτή την ηλικιακή ομάδα αναλογεί το 60% των δαπανών για ταξίδια και τουρισμό γενικότερα», δήλωσε η κυρία Μάρσαλ.
Αποκάλυψε μάλιστα μερικές από τις μεγαλύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στον τομέα των ταξιδίων στις ηλικίες 50+, στις οποίες περιλαμβάνεται η «γενιά σάντουιτς» – όσοι δηλαδή έχουν παιδιά με μεγάλη διαφορά ηλικίας μεταξύ τους καθώς και οι μεγάλοι ηλικιακά γονείς που θέλουν να ταξιδέψουν.

Το τελευταίο τμήμα περιλαμβάνει και το λεγόμενο  γκρουπ “50+ Adventureresses» – δηλαδή γυναίκες που θέλουν να ταξιδέψουν χωρίς τον σύντροφό τους και τους αρέσει η ιδέα του να είναι «ελεύθερες και μόνες».

Σήμερα, πάνω από το 37% των ηλικιωμένων γυναικών (ηλικίας 50 και 60) ταξιδεύουν χωρίς τους συντρόφους τους, ακόμη και αν έχουν έναν, αποκάλυψε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, στις αγορές 50+ στις οποίες το Ηνωμένο Βασίλειο θα πρέπει να στοχεύσει συμπεριλαμβάνεται αυτή των ‘Happy Home Birds’ – και αφορά όλους όσους προτιμούν τις διακοπές εντός Μεγάλης Βρετανίας, επειδή ανησυχούν για θέματα ασφάλειας. Επίσης “μια άλλη ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά είναι οι ηλικιωμένοι και λιγότερο εύκολοι σε ταξίδια», συνέχισε η κυρία Marsal.

Τέλος, υποστήριξε ότι διάφορες εταιρείες αναζητούν αυτή τη στιγμή να δημιουργήσουν εκδόσεις του τύπου booking.com και Airbnb για παροχή προσβάσιμων καταλυμάτων σε ανθρώπους με προβλήματα μετακίνησης.