tourism-today-9Το σχέδιο δράσης του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Αργολίδας Visit Argolis παρουσιάζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αργολίδας, κος Φώτης Δαμούλος στην εκπομπή Tourism Today αυτής της εβδομάδας, που προβάλλεται από το Channel 9 την Τετάρτη 21:00-22:00 και σε επανάληψη το Σάββατο 19:00-20:00 με παρουσιαστή τον Χάρη Ντιγριντάκη. Η καινοτόμος ενέργεια της ίδρυσης ενιαίου φορέα με σκοπό την καταγραφή και την προβολή του τουριστικού προϊόντος του νομού, σύμφωνα με τον κο Δαμούλο λειτουργεί σε αρμονία με τις δράσεις προώθησης του ΕΟΤ και της περιφέρειας Πελοποννήσου.

Στις άμεσες δράσεις του Οργανισμού, όπως επισημαίνει ο κος Δαμούλος στο Tourism Today είναι η διοργάνωση τεσσάρων fam trips με προσκεκλημένους tour operators και εκπροσώπους media στην Αργολίδα, καθώς επίσης και η συμμετοχή του σε εξειδικευμένες εκθέσεις Τουρισμού με στόχο την θετική προβολή του τουριστικού προϊόντος του νομού. Την ίδια ώρα, ο Οργανισμός προχωρά στη δημιουργία τουριστικού πόρταλ, εντύπων και μιας ενιαίας πλατφόρμας με σκοπό την τουριστική προώθηση της Αργολίδας. Ο Οργανισμός αποσκοπεί στο περαιτέρω άνοιγμα του νομού στη γαλλική, την ιταλική και τη γερμανική αγορά, που αποτελούν μέχρι τώρα βασικούς επισκέπτες της περιοχής, η μεγαλύτερη ωστόσο πρόκληση είναι προσέλκυση της ρωσικής αγοράς, η οποία μέχρι στιγμής έχει μηδενικό ποσοστό συμμετοχής στον τουρισμό της Αργολίδας. Η επαναπροσέγγιση Ελλήνων τουριστών στο νομό μέσω προσφορών είναι επίσης προτεραιότητα του Οργανισμού και σύμφωνα με τον κο Δαμούλο ειδικά πακέτα θα είναι διαθέσιμα από το Πάσχα και μετά.

Η δημιουργία των υποδομών και των προϋποθέσεων για να καταστεί το Ναύπλιο πρώτος προορισμός κρουαζιέρας με την υψηλότερη παροχή υπηρεσιών είναι πρωταρχικός στόχος του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Αργολίδας, όπως τονίζει ο κος Δαμούλος στο Tourism Today. Τέλος, προωθούνται ενέργειες για την ανάδειξη των τοπικών παραδοσιακών προϊόντων της περιοχής, καθώς η γαστρονομία αποτελεί βασικό συστατικό του τουριστικού προϊόντος της Αργολίδας.

Την ανάγκη επένδυσης των ξενοδόχων στη δημιουργία εφαρμογών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και tablets επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας m-hospitality, κος Σταύρος Χαμπάκης στο Tourism Today. Κορυφαία ξενοδοχεία παγκοσμίως έχουν επιλέξει τη λύση m-hospitality, ενώ όπως τονίζει ο κος Χαμπάκης, μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες στην Ελλάδα, όπως η Grecotel, έχουν επίσης επενδύσει σε αυτόν τον τομέα.

Αυξημένα άνω του 50% είναι τα ποσοστά των κρατήσεων μέσω smartphones στα premium ξενοδοχεία παγκοσμίως, ενώ στις χαμηλότερες κατηγορίες το ποσοστό αυτό καταγράφει 40% αύξηση. Σύμφωνα με τον κο Χαμπάκη, μέσω των εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα οι ξενοδόχοι επιτυγχάνουν άμεσες πωλήσεις, χωρίς κανέναν ενδιάμεσο, πράγμα που συμβάλλει στην αύξηση των εσόδων.

Τα πλεονεκτήματα των ξενοδοχειακών μονάδων που εφαρμόζουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία είναι η συνεχής παροχή υπηρεσιών προς τον πελάτη μέσω του κινητού του τηλεφώνου, καθώς και ο πλήρης προγραμματισμός των διακοπών στα μέτρα του κάθε τουρίστα. Την ίδια ώρα, ο ξενοδόχος επωφελείται με 30% αύξηση των πωλήσεων μέσα στο ξενοδοχείο, καθώς η εφαρμογή επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιήσουν κρατήσεις και αγορές των υπηρεσιών του ξενοδοχείου από το κινητό τους τηλέφωνο.

Τέλος, ο κος Χαμπάκης τονίζει στο Tourism Today ότι η ανάπτυξη μιας τέτοιας εφαρμογής για smart phones είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη, ενώ δίδεται ιδιαίτερο βάρος στο brand της κάθε ξενοδοχειακής μονάδας.