Οι παραδοσιακοί τύποι δωματίων μονόκλινα, δίκλινα, δίκλινα, σουίτες ή οικογενειακά δωμάτια, είναι μια δοκιμασμένη μορφή, αγαπημένη από τα ξενοδοχεία και κατανοητή από τους επισκέπτες σε όλο τον κόσμο. Αλλά, σύμφωνα με έρευνα Amadeus και  InterContinental Hotels Group (IHG) αυτό θα αλλάξει.

Η “αρχή του τέλους” για τους παραδοσιακούς τύπους δωματίων των ξενοδοχείων είναι μια καθορισμένη τάση

Με το νέο μοντέλο κρατήσεων βάσει χαρακτηριστικών, οι ταξιδιώτες θα μπορούν να επιλέγουν δωμάτια με βάση τις ανέσεις και τις διαμορφώσεις που αναζητούν. Όπως η έξυπνη τεχνολογία στο δωμάτιο, ο εξοπλισμός γυμναστικής σε αντίθεση με τον παραδοσιακό τύπο δωματίου.
Το 56% των καταναλωτών στην Ευρώπη, το 67% στην Αμερική και το 75% σε Ασία δηλώνουν ότι έχουν προσαρμόσει ή ενδιαφέρονται να προσαρμόσουν ένα δωμάτιο στις ανάγκες τους.

Η άνοδος της τεχνολογίας στην φιλοξενία

Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να εξυπηρετούν τους επισκέπτες με έναν πολύ πιο συνδεδεμένο τρόπο. Επιτυγχάνοντας τη σωστή ισορροπία μεταξύ αυτοματοποιημένων λύσεων και ανθρώπινης αλληλεπίδρασης.
Η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί για την ενδυνάμωση του προσωπικού ώστε να προσφέρει άνευ προηγουμένου επίπεδα υπηρεσιών σε κλίμακα. Προτείνει ότι η τεχνολογία πρέπει να υποστηρίζει την ανθρώπινη αλληλεπίδραση, όχι να την αντικαταστήσει.
Η πλειοψηφία των επισκεπτών (67%) λένε ότι προτιμούν να αλληλεπιδρούν με ένα άτομο.
Για παράδειγμα, η ανάπτυξη ακουστικών μετάφρασης σε πραγματικό χρόνο και έξυπνων γυαλιών θα μπορούσε να εξασφαλίσει την επίδραση με τους επισκέπτες στη μητρική τους γλώσσα.