Υψηλή παραμένει η διάθεση των Γερμανών για ταξίδια, με την Ελλάδα να είναι ο τρίτος δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός το φετινό καλοκαίρι, σύμφωνα με τα στοιχεία για τον Μάρτιο που παρουσίασε η Travel Data + Analytics (TDA).
Ο όγκος των κρατήσεων παραμένει σε ικανοποιητικά επίπεδα σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ενώ το έλλειμμα σε σύγκριση με την περίοδο προ κορωνοϊού μειώνεται σταδιακά και για τους tour operator.
Όσον αφορά στις πωλήσεις, παρουσιάζουν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, τόσο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος όσο και σε σύγκριση με τα επίπεδο πριν από τον κορωνοϊό.
Ο Μάρτιος αποδείχθηκε ο πιο αποδοτικός μήνας όσον αφορά στις πωλήσεις, το 68% των οποίων τοποθετείται στην καλοκαιρινή περίοδο.
Η Τουρκία και η Ισπανία βρίσκονται σε μια κούρσα για την πρώτη θέση μεταξύ των δημοφιλέστερων καλοκαιρινών προορισμών, ενώ ακολουθεί η Ελλάδα.
Με αύξηση άνω του μέσου όρου σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος η Πορτογαλία και η ηπειρωτική Ισπανία βρίσκονται στο + 22%, τα ΗΑΕ στο +25%, ενώ η Τουρκία στο +45%.
Οι κρουαζιέρες ξεχωρίζουν επίσης με αύξηση 29% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Οι ταξιδιωτικές δαπάνες
Μέχρι στιγμής, οι Γερμανοί έχουν ξοδέψει σχεδόν 8,8 δισ. ευρώ για τις φετινές καλοκαιρινές τους διακοπές.
Το ποσό αντιπροσωπεύει αύξηση 63% σε σχέση με την περσινή σεζόν. Τα έσοδα καταγράφουν μέχρι στιγμής αύξηση 21%, ενώ ο αριθμός των ατόμων που έχουν κάνει κράτηση σημειώνει άνοδο 16%. Σε σύγκριση με τη θερινή περίοδο του 2019, οι κρατήσεις υπολείπονται κατά 14%.
Επιπροσθέτως, το ποσοστό των Γερμανών που επέλεξαν ταξιδιωτικό πράκτορα για τις διακοπές τους ανέρχεται στο 46% των επιπέδων προ πανδημίας.