Η Θεσσαλονίκη κερδίζει διαρκώς έδαφος ως προορισμός και έχει προοπτικές να «ανέβει» ακόμα πιο ψηλά στις προτιμήσεις της ξένης τουριστικής αγοράς. Αυτό υποδηλώνει το αυξημένο ενδιαφέρον που έδειξαν ταξιδιωτικοί πράκτορες και εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων από την Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία, με τους οποίους η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ήρθε σε επαφή, στο πλαίσιο του Travel Trade Athens 2015.
Προκειμένου να αυξηθεί το τουριστικό ρεύμα προς τη Θεσσαλονίκη, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετείχε σε περίπου είκοσι Β2Β συναντήσεις με φιλοξενούμενους buyers, στο ολοήμερο επαγγελματικό workshop που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2015 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η φετινή διοργάνωση έριξε ειδικό βάρος στο συνεδριακό τουρισμό, έναν τομέα όπου η Θεσσαλονίκη θέλει να ξανακερδίσει τη θέση που της αξίζει στο χάρτη με τις μεγάλες συνεδριουπόλεις της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων.
Η τάση που επικρατεί στη διεθνή αγορά είναι η εξερεύνηση νέων προορισμών, όπου η Θεσσαλονίκη διαθέτει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να επεκταθεί ακόμη περισσότερο στο κομμάτι του city break, αλλά και στο συνεδριακό και εκπαιδευτικό τουρισμό. Σε αυτούς τους τρεις τομείς επικεντρώθηκαν οι συναντήσεις της ΕΞΘ, οι οποίες και ζητήθηκαν από ξένους τουριστικούς πράκτορες, γεγονός που δείχνει ότι ο προορισμός ανταποκρίνεται θετικά στις απαιτήσεις τους για να ενταχθεί σε τουριστικά πακέτα που αφορούν τη Βόρεια Ελλάδα.
Η ΕΞΘ συμμετείχε για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Travel Trade Athens και εκπροσωπήθηκε από την υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Ευδοκία Τσατσούρη. Τη φετινή διοργάνωση ανέλαβαν ο Δήμος Αθηναίων, η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) και το Athens Convention & Visitors Bureau, σε συνεργασία με το European Tourism Association (ΕΤΟΑ).