Έντονη ταξιδιωτική διάθεση για την επερχόμενη εορταστική περίοδο καταγράφουν τα πρόσφατα στοιχεία έρευνας ταξιδιωτικού συναισθήματος της InteleTravel.

Ταυτόχρονα αποκαλύπτεται και μια ανησυχία αναφορικά με το ταξιδιωτικό κόστος.

Ωστόσο αυτό που είναι εμφανές σε μεγάλο βαθμό είναι η επιστροφή των καταναλωτών στους ταξιδιωτικούς συμβούλους.

Παράλληλα, το Λας Βέγκας χαρακτηρίστηκε ως ο πιο δημοφιλής εγχώριος προορισμός της Αμερικής.

Η Καραϊβική αναδείχθηκε ως η πιο περιζήτητη περιοχή διεθνούς προορισμού.

Σημαντικά ευρήματα

  • Το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ταξιδέψει για διακοπές φέτος, με την πλειοψηφία (83%) να επιμένει στα ταξίδια εσωτερικού.
  • Το 60% ταξιδεύει χωρίς παιδιά για τις διακοπές.
  • Η τιμή είναι η νούμερο ένα ανησυχία κατά την κράτηση ενός ταξιδιού διακοπών (80%).
  • Το 53% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ταξιδέψει μέτρια (τρεις έως πέντε φορές) το 2022, κυρίως για αναψυχή.
  • Το Λας Βέγκας αναδείχθηκε ως ο κορυφαίος προορισμός (55%) μεταξύ εκείνων που θα ταξιδέψουν στο εσωτερικό το επόμενο έτος.
  • Το 65% σχεδιάζει να ταξιδέψει εκτός ΗΠΑ τον επόμενο χρόνο. Η Καραϊβική είναι ο πιο δημοφιλής (54%) διεθνής προορισμός μεταξύ των Αμερικανών. Στη δεύτερη θέση έρχεται η Ευρώπη.
  • Το 65% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι δεν χρησιμοποίησε ταξιδιωτικό πρακτορείο για ταξίδια το 2021.  Το 86% είπε ότι σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει έναν για τον προγραμματισμό των ταξιδιών του το επόμενο έτος.
  • Περίπου το 50% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι σκοπεύουν να κάνουν κρουαζιέρα, είτε φέτος είτε του χρόνου.

Ταξίδια εκδίκησης

«Τα ταξίδια «εκδίκησης» είναι μια άλλη τάση που βλέπουμε. Ειδικά μεταξύ των millennials, όπου απαιτείται ένα αίσθημα άξιου ταξιδιού για να αντισταθμιστεί το κλείδωμα του περασμένου έτους», πρόσθεσε η Ferrara. «Ωστόσο, αυτές οι ταξιδιωτικές εμπειρίες μπορεί να συμβαίνουν πιο συχνά, για χαμηλότερο κόστος και μικρότερη διάρκεια».

Ίσως η πιο εκπληκτική αποκάλυψη που προέκυψε από την έρευνα είναι ότι οι καταναλωτές σχεδιάζουν όλο και περισσότερο να προσλαμβάνουν τη βοήθεια ταξιδιωτικών συμβούλων, αντί να κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους ανεξάρτητα.

Αυτό οφείλεται στην αβεβαιοτήτων σχετικά με τις τιμές, τις πιθανές επιστροφές χρημάτων και τα πρωτόκολλα πλοήγησης της εποχής της πανδημίας.