Οι Ισπανοί ψηφιακοί τουρίστες έχουν ξαναρχίσει τα διεθνή ταξίδια “αγγίζοντας” τα προ πανδημίας επίπεδα, παρόλο που είναι 21% ακριβότερα από τα ταξίδια εσωτερικού. Αυτό αποκάλυψε η Ισπανική Ένωση Ψηφιακής Οικονομίας (Adigital) και ο σύμβουλος τεχνολογίας The Cocktail Analysis.
Ειδικότερα, παρουσίασαν μια εξελικτική ανάλυση μέσω των κύριων δεικτών των ψηφιακών ταξιδιωτών για να βρουν και να εκμεταλλευτούν αλλαγές στις ταξιδιωτικές συνήθειες από τον Covid-19.
Η Πορτογαλία αναδείχθηκε ο ηγέτης στις διαδικτυακές κρατήσεις για τους Ισπανούς όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
Παράλληλα, φάνηκε ότι το Brexit έχει επηρεάσει σημαντικά τη μείωση των ταξιδίων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Επίσης η μελέτη κατέδειξε ότι οι Ισπανοί ψηφιακοί ταξιδιώτες έχουν ανακτήσει το βάρος των κρατήσεων στο εξωτερικό μετά την πανδημία, παρόλο που το μέσο κόστος ενός ταξιδιού στο εξωτερικό είναι 21% υψηλότερο από αυτό ενός ταξιδιού εντός Ισπανίας.
Αν και η Ευρώπη εξακολουθεί να είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για Ισπανούς ψηφιακούς τουρίστες όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό (66%), εξακολουθεί να υπάρχει μια ορισμένη μεταφορά διαδικτυακών τουριστών σε μακρινούς ισπανόφωνους προορισμούς, όπως η Κεντρική Αμερική και η Καραϊβική, οι οποίοι, αν και εξακολουθούν να είναι δευτερεύοντες προορισμοί, καταφέρνουν να διπλασιάσουν το μερίδιό τους, από 5% το 2019 σε 11% το 2022.
Υπάρχει επίσης αύξηση στους προορισμούς στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική (από 4% σε 6%), παρά την πολιτική αστάθειας ορισμένων από αυτές τις αγορές.
Τα τελευταία χρόνια, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι χώρες που βρίσκονται πιο κοντά στην Ισπανία (όπως η Πορτογαλία, η Ιταλία, η Ανδόρα και η Γαλλία) έχουν λάβει τον μεγαλύτερο αριθμό κρατήσεων στην Ισπανία.