Η ProColombia ξεκίνησε μια επικοινωνιακή στρατηγική σε οκτώ αγορές που διαδραματίζουν βασικό ρόλο στην τουριστική βιομηχανία της Κολομβίας με το σύνθημα «Ας φροντίσουμε τώρα ώστε να μπορέσουμε να συναντηθούμε σύντομα».

Με βίντεο στα ισπανικά, αγγλικά και πορτογαλικά που μεταδίδονται σε μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε κοινωνικά μέσα ενημέρωσης σε οκτώ χώρες, η ProColombia ξεκίνησε μια νέα διεθνή στρατηγική που στοχεύει να διατηρήσει το ενδιαφέρον για την Κολομβία ως τουριστικό προορισμό.

«Το πρώτο μας μήνυμα προς τον κόσμο είναι« Ας φροντίσουμε τώρα ώστε να μπορέσουμε να συναντηθούμε ξανά σύντομα ». Θέλουμε να εκφράσουμε την αλληλεγγύη και την συμπάθειά μας στους φίλους και τους συνεργάτες μας στην τουριστική βιομηχανία και την ελπίδα μας να παραμείνουμε σε επαφή τόσο με τους Κολομβιανούς που διαμένουν στο εξωτερικό όσο και με τους διεθνείς ταξιδιώτες, το ενδιαφέρον των οποίων για την Κολομβία ως τουριστικό προορισμό αυξάνεται τα τελευταία χρόνια ” δήλωσε ο Flavia Santoro, πρόεδρος της ProColombia.

Το μήνυμα που μοιράστηκε στο YouTube, το Instagram, το Facebook και το Twitter, καθώς και στην ιστοσελίδα Colombia.travel, έφτασε τα 19,8 εκατομμύρια άτομα στην Αργεντινή, τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Χιλή, τον Ισημερινό, τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Μεξικό και το Περού.

Στο YouTube, το βίντεο έχει 800.000 προβολές. Οι αγγλόφωνες χώρες με τις περισσότερες απόψεις είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες (52,5%) και ο Καναδάς (32,5%). Οι ισπανόφωνες χώρες που καθοδηγούν τον αριθμό των απόψεων είναι το Μεξικό (28,7%), η Αργεντινή (22,4%) και το Περού (17,5%).

Ο κ. Santoro εξήγησε επίσης ότι “η ProColombia εργάζεται για να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στη λύση και να βρει και να διερευνήσει ευκαιρίες με όλους τους ενδιαφερόμενους του τουρισμού, ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι όταν ξεπεράσουμε αυτό το εμπόδιο και οι περιορισμοί αρθούν. Μπορεί να βοηθήσει την βιομηχανία να ανακτήσει τη δύναμή της και να επανέλθει σύντομα. ”