miloterranean geoΜε την ευκαιρία των πρώτων γενεθλίων του MILOTERRANEAN, το Μεταλλευτικό Μουσείο Μήλου (ΜΜΜ) προσκάλεσε συντάκτες και ανταποκριτές του ξένου Τύπου στην Ελλάδα στο «χώρο σκέψης» Free Thinking Zone στην Αθήνα την περασμένη Τρίτη.

Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη μοναδικότητα της Μήλου (ηφαιστειακή προέλευση = μοναδικά τοπία + μοναδικά ορυκτά), ως προορισμό εναλλακτικού τουρισμού, που «πακετάρεται» στο brand MILOTERRANEAN, και να κατανοήσουν τη συνύπαρξη τουρισμού & μεταλλείας σε έναν τόπο που προσκαλεί τον επισκέπτη να βιώσει αυτή την πρωτότυπη συμβίωση.

Περισσότεροι από 2.500 άνθρωποι έχουν «συστηθεί» με το MILOTERRANEAN σε 10+ εκδηλώσεις, στη διάρκεια της 1ης χρονιάς της ζωής του, ενώ μόνο κατά την καλοκαιρινή περίοδο πωλήθηκαν 1800 χάρτες σε επισκέπτες του νησιού, «πέραν κάθε προσδοκίας», όπως επεσήμανε ο διευθυντής του ΜΜΜ, Μανούσος Καντσός. Στη συζήτησε συνεισέφεραν ο δήμαρχος Μήλου Γεράσιμος Δαμουλάκης, ο διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου S&B Θωμάς Ανδρουλάκης και ο Διευθυντής Λειτουργιών Μήλου της S&B Σπύρος Τζίντζος.

Υπενθυμίζεται ότι το Miloterranean Geo Experience είναι ένα τουριστικό brand που αποσκοπεί στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του νησιού αξιοποιώντας τη μοναδική ηφαιστειακή προέλευση του τοπίου του και τη σπάνια γεωλογία του. Πιο συγκεκριμένα, 7 λεπτομερώς χαρτογραφημένες διαδρομές με επιμελημένα κείμενα ξενάγησης αποκαλύπτουν στον περιηγητή τη μοναδική γεωλογία, το πλούσιο μεταλλευτικό παρελθόν και παρόν και το ιδιαίτερο φυσικό περιβάλλον, αναδεικνύοντας μια ως τώρα «κρυφή» Μήλο. Γεωλόγοι, μεταλλειολόγοι, δασολόγοι, χαρτογράφοι και ιστορικοί έχουν ενώσει τις γνώσεις και την εμπειρία τους προκειμένου να ξεναγήσουν τους επισκέπτες σε πρωτόγνωρες πτυχές αυτού του Κυκλαδίτικου τοπίου, αποσκοπώντας, πέρα από την ανάδειξη της γεωλογικής ιδιαιτερότητας του νησιού της Μήλου σε διεθνές επίπεδο, στη δημιουργία μίας ολοκαίνουργιας βιωματικής εμπειρίας.