Malaysia-AirlinesΜε δωρεάν εισιτήρια και iPads προσπαθεί να προσελκύσει πελάτες η Malaysia Airlines, έπειτα από τα δύο αεροπορικά δυστυχήματα που κόστισαν τη ζωή σε 537 ανθρώπους.

Συγκεκριμένα, η Malaysia λανσάροντας μια νέα…μακάβρια καμπάνια, ζήτησε από τους συμμετέχοντες να πουν τι θέλουν να κάνουν πριν πεθάνουν προκειμένουν να κερδίσουν δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια και άλλα δώρα.

Ωστόσο, έπειτα από τον σάλο που προκάλεσε, ο διαγωνισμός πλέον είναι ανενεργός, καθώς το τμήμα Μάρκετινγκ της αεροπορικής εταιρείας μάλλον συνειδητοποίησε ότι προσφέροντας αεροπορικά εισιτήρια σε μελλοντικούς πελάτες στους οποίους έχει ζητηθεί λίστα με επιθυμίες πριν το θάνατο, μπορεί να θεωρηθεί τουλάχιστον ατυχές.