Στο πλαίσιο των δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε χώρες του εξωτερικού, διοργανώθηκε στις 8 Φεβρουαρίου στο GRAND HOTEL MAJESTIC στην Πράγα της Τσεχίας το Greek Tourism Workshop, με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως τιμώμενη περιφέρεια.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Tourism Media Events (TME) με τη στήριξη της Ελληνικής πρεσβείας στην Πράγα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, πραγματοποιήθηκαν μια σειρά από συναντήσεις με στόχο την προώθηση της Περιφέρειας ως κορυφαίο προορισμό 4 εποχών. Συμμετείχαν εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου, εγχώριων ταξιδιωτικών γραφείων, καθώς και Media από την τσεχική πρωτεύουσα.
Στην εκδήλωση, οι κ.κ. Γιώργος Παναγόπουλος, Γιώργος Σγούρος και η κα Πάττυ Κωνσταντινίδου παρουσίασαν τα χαρακτηριστικά της Περιφέρειας, ενώ ο Έλληνας Πρέσβης στην Τσεχία κ. Αθανάσιος Παρέσογλου και η διευθύντρια ΕΟΤ Τσεχίας και Πολωνίας κα Νικολέττα Νικολοπούλου απεύθυναν χαιρετισμούς.
Η κα Πάττυ Κωνσταντινίδου ανέλαβε την επίσημη παρουσίαση της Περιφέρειας, ενώ κατά τη διάρκεια των B2B συναντήσεων επισημάνθηκε ότι η Ελλάδα παραμένει δημοφιλής προορισμός για τους Τσέχους τουρίστες.
Σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία της Τσεχίας (Czech Statistical Office), το 2022 πραγματοποιήθηκαν 6,6 εκατομμύρια διεθνή ταξίδια από Τσέχους τουρίστες σε όλο τον κόσμο, σημειώνοντας αύξηση +112,2% σε σύγκριση με το 2021.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των χαιρετισμών αναφέρθηκε ότι ο εισερχόμενος τουρισμός από την Τσεχία στην Ελλάδα ανέκαμψε την περίοδο 2019-2022, ξεπερνώντας ακόμη και τα επίπεδα του 2019 σε όλα τα βασικά μεγέθη. Το 2023 παρατηρήθηκε αύξηση 40% σε σχέση με το 2022.
Οι B2B συναντήσεις αποτελούν στρατηγικό μέρος του προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με γνώμονα την καμπάνια «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», με στόχο την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της περιοχής και την ενσωμάτωσή της στα προγράμματα των τουριστικών επαγγελματιών και των ταξιδιωτών.