Η Smart, θυγατρική της Mercedes-Benz, άνοιξε τα «φτερά της» για την παραγωγή ενός ηλεκτρικού scooter. Το 2010, στο Σαλόνι του Παρισιού, η εταιρία παρουσίασε ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter το οποίο και είχε ονομάσει λιτά και περιεκτικά… escooter.

Το εν λόγω μοντέλο έπαιρνε κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 4KW (5 ίππων) που συνεργαζόταν με μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 48 V. Η τελική του ανερχόταν στα 45 χλμ./ώρα και η αυτονομία του, σύμφωνα με τη Smart, έφτανε τα 100 χλμ.

Το concept έφερε επίσης συνδυασμένα φρένα με ABS, αερόσακο τοποθετημένο κάτω από το τιμόνι και ένα σύστημα προειδοποίησης για την εγγύτητα των οχημάτων δεξιά και αριστερά του scooter, στα λεγόμενα νερά σημεία των καθρεπτών.
Πρωτοποριακός  είναι και ο ανύπαρκτος πίνακας οργάνων, αφού στη θέση του η εταιρία είχε τοποθετήσει ένα docking station, δίνοντας την ευκαιρία στον αναβάτη να τοποθετήσει εκεί το δικό του smartphone και να πληροφορείται για την ταχύτητα και τις υπόλοιπες λειτουργίες του scooter από αυτό.

Σύμφωνα με δηλώσεις των υπεύθυνων της εταιρίας το e-scooter βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση εξέλιξης και τελειοποίησης του αρχικού σχεδίου και αυτό σημαίνει ότι μάλλον θα δούμε βελτίωση και στις επιδόσεις (αυτονομία, τελική), πέρα από τις όποιες αλλαγές στην εμφάνιση του μοντέλου. Βασική, πάντως, παραμένει η αρχή της εταιρίας, το escooter, να οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου.